ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بنیان خانواده را تقویت می‌کند

واحدیان با بیان اینکه عفاف و حجاب یکی از ارزش‌های معنوی و دینی است که در همه ادیان نسبت به رعایت آن تاکید شده است، گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، زمینه صیانت و تقویت بنیان خانواده را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال‌وبختیاری محمدحسین واحدیان در جلسه شوراهای چهارگانه با موضوع عفاف و حجاب با بیان اینکه عفاف و حجاب یکی از ارزش‌های معنوی و دینی است که در همه ادیان نسبت به رعایت آن تاکید شده است، اظهار کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، زمینه صیانت و تقویت بنیان خانواده را فراهم می‌کند.

شهردار شهرکرد در ادامه از راه‌اندازی فرهنگسرای حجاب در ناحیه غرب شهرکرد خبر داد و گفت: مدیریت شهری در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نسبت به راه‌اندازی فرهنگسرای حجاب در ناحیه غرب با همکاری مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری اقدام کرد.

وی افزود: در همین راستا سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد نسبت به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح شهر با اجرای برنامه‌های فرهنگی اقدام و سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر نیز با نصب پوستر در ناوگان حمل‌ونقل عمومی به ترویج این امر کمک کرده است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه در مسائل فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه در موضوع عفاف و حجاب باید اصل مردمی‌سازی با اهتمام به الزامات و التزامات آن موردتوجه نهادهای فرهنگی و متولی قرار بگیرد، بیان کرد: سازمان فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نسبت به راه‌اندازی فرهنگسرای حجاب در ناحیه غرب با همکاری مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری اقدام کرد.

واحدیان ادامه داد: به‌منظور افزایش تسهیلات حمل‌ونقل شهری ویژه بانوان سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر با مشارکت بخش خصوصی، بستر حمل‌ونقل شهری ویژه بانوان را فراهم کرد.

وی گفت: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری باید در راستای ایجاد بستری برای اوقات فراغت بانوان، عملیات اجرایی پارک بانوان دو را دراسرع‌وقت تکمیل کند.

کد خبر 1770691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha