امروز مهم است چه کسی را انتخاب کنیم که راه شهید رئیسی را ادامه دهد

زاکانی گفت: مراقب باشیم که انتخابمان ما را راهی دوران سیاه که هیچ توجهی به خیر و صلاح مردم و کشور صورت نمی گرفت، نکشاند ،امروز مهم است چه کسی را انتخاب کنیم که می‌تواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار شبستان از همدان، علیرضا زاکانی در تجمع بزرگ مردمی در حمایت از سعید جلیلی در حسینیه مسجد امام جعفرصادق(ع) ملایر گفت:  امروز باید به برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی نگاهی داشته باشیم  که مردم سالاری دینی یکی از مهمترین این برکات است.

شهردار تهران با بیان اینکه  مردم سالاری دینی بار دیگر محل ظهور و بروز خود را پای صندوق های رأی نمایش می گذارد و مهم است چه کسی را انتخاب می کنیم و آینده کشور را به دست چه کسی می سپاریم افزود: امروز روز اول انقلاب نیست و ما بیش از ۴۵ سال تجربه داریم و افراد را می‌شناسیم و سابقه آنها مشخص است.

وی با اشاره به فرازهایی از نهج‌البلاغه و وصیتنامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) با بیان ایننکه راه روشن است و مشخص است ما ۲ انتخاب داریم و باید هم به ۲ فرد و هم عقبه جریانی آنها توجه کرد گفت: انسان عاقل از راه و گذشته عبرت می‌گیرد و اگر ما به گذشته دقت نکنیم نسبت به آینده دچار مشکل می شویم و باید از راه طی شده عبرت گرفت.

امروز مهم است چه کسی را انتخاب کنیم که راه شهید رئیسی را ادامه دهد

زاکانی با بیان اینکه  می‌توان دید که هر کدام که این ۲ کاندیدا انتخاب شوند چگونه با اسلام و ایران مردم و رهبر برخورد کرده و با دشمنان و قانون و دوستان انقلاب در محور مقاومت چگونه نسبتی برخورد می کنند به ویژگی‌های دولت شهید رئیسی اشاره و تصریح کرد: شهید رییسی مختصات دولت و خودش را بر مبنی خواستگاه اصلی انقلاب قرار داد و نسبت با اسلام تبعیت و بندگی و پیروی از اسلام را پیشی می‌گرفت.

وی یادآور شد: دولت سیزدهم نسبت خود را با ایران فداکاری و حرکت در مجامع جهانی برای بر صدر نشاندن ایران و منزلت در منطقه و جهان قرار داده بود و نسبت با رهبری انقلاب تبعیت محض را پیشه کرد و برخورد دولت شهید رئیسی با جز خدمت  نیبود.

زاکانی با بیان اینکه دولت آقای رئیسی در برابر دوستان انقلاب خاضع و حامی بود، تصریح کرد: آیت الله رئیسی جهت درستی بود که مردم انتخاب کردند و در کمتر از سه سال خدمات بی‌نظیری در کشور ارائه شد.

وی با بیان خاطراتی از موضع گیری‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبران انقلاب همواره از رأی مردم و هر آنچه از صندوق خارج می‌شود حمایت کرده و می‌کنند اما جریان حامی آقای پزشکیان نگاه غلطی دارند و می خواهند خواست آنان از صندوق رأی بیرون بیاید و مسیر نظام را عوض کنند.

امروز مهم است چه کسی را انتخاب کنیم که راه شهید رئیسی را ادامه دهد

زاکانی بیان کرد: راه شهید رئیسی پیروی از رهبری است و ما دنبال آقای جلیلی هستیم که مسیر کشور را از ریل خارج نمی‌کند و باید دانست که هر کجا از ابتدای انقلاب در چارچوب اسلام، رهبری و مردم حرکت کردیم پیروز بودیم.

 وی با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم که انتخابمان ما را راهی دوران سیاه که هیچ توجهی به خیر و صلاح مردم و کشور صورت نمی گرفت، نکشاند افزود: امروز مهم است چه کسی را انتخاب کنیم که می‌تواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد،.

شهردار تهران با بیان نکاتی درباره حامیان آقای پزشکیان گفت: باید به گذشته افراد و جریانات حامی آقای پزشکیان و برخورد آنان با مردم باید پرداخته شود.

وی با اشاره به سوابق حامیان آقای پزشکیان در دولت‌های مختلف تصریح کرد: در دولت سازندگی عرف بود که کمی فساد ضرر ندارد و کارایی را مهم می‌دانستند و بزگترین قراردادهای خیانت بار همچون کرسنت و توتال در زمان آقای خاتمی بسته شد.

امروز مهم است چه کسی را انتخاب کنیم که راه شهید رئیسی را ادامه دهد

زاکانی تصریح کرد: کشور ما ثروتمند است اما سرطان زده از فساد اقتصادی است ‌ مردم پای صندوق رأی حاضر شوند و باید بدانند به چه کسی رأی می دهند مخالف فساد یا موافق فساد اقتصادی است.

وی گفت: اگر امام خمینی(ره)نبود هنوز تخت سیطره استکبار بودیم و اگر رهبری نبود گوهر آزادی استقلال و پیشرفت را از ما می رو بودند و باید دانست و اینها همان کسانی هستند که پشت پزشکیان هستند و از گذشته خود می‌ترسند.

وی بیان کرد: مردم از بی مسکنی در حال له شدن هستند و آخوندی با افتخار می گوید که یک مسکن نساختم و شما نساختید که امروز مردم گرفتار هستند و باید تأکید داشت که شما متوجه درد مردم نیستید.

امروز مهم است چه کسی را انتخاب کنیم که راه شهید رئیسی را ادامه دهد

شهردار تهران عنوان کرد: شعارهای رفع فیلترینگ و غیره دکان جدید است کسانی این حرف را می‌زنند که در زمان آنان خطایی مرتکب شد و فیلترینگ را انجام دادند و امروز از فیلترشکن سود می‌کنند، برای فعالیت هر پیام‌رسان ها در هر کشوری بر اساس قانون آن کشور برخورد شود و چرا به مردم دروغ می گویید.

کد خبر 1770697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha