کارگاه‌ آموزشی، مهارتی همسران «باهم» در کاشان برگزار شد

نخستین کارگاه آموزشی، مهارتی و مشاوره، باشگاه همسران با عنوان «بــاهــم» در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در نخستین کارگاه از سلسله کارگاه‌های آموزشی، مهارتی و مشاوره، باشگاه همسران کاشان تحت عنوان «بــاهــم» میزبان زوجین بود.

این کارگاه‌ها قرار است با محوریت مهارت‌های پیش از ازدواج و دوران عقد، مهارت‌های عاشقانه و شاد زیستن و مهارت‌های ارتباط موثر و حل مسئله با حضور اساتید و مشاورین برجسته حوزه و دانشگاه تشکیل شود و مهارت گفتگوی زوجین - کنترل خشم، موضوع جلسه نخست این کارگاه‌ها بود.

در این کارگاه کارشناس ارشد مشاوره بالینی با معرفی احساسات منفی مثل اضطراب، ترس، استرس، غم و عوامل ایجاد کننده و راهکارهایی که به کنترل احساسات و هیجانات کمک می‌کند، به بررسی و ارتباط احساسات منفی با خشم در افراد پرداخت.

زوجین در این نشست آموزشی با ارائه نکاتی که از سوی داوود قاسم‌زادگان مطرح شد، آموزش‌های لازم در مورد ریشه‌ها و عوامل ایجاد خشم بین زوجین، خانواده و تکنیک‌های مدیریت خشم، راه‌های رسیدن به آرامش، تاثیر فراگیری مهارت‌های کنترل خشم بر کاهش عصبانیت و اثر بخشی آموزش مهارت‌های مدیریت خشم بر سازگاری در زندگی مشترک را کسب کردند.

با توجه به اجرای سلسله کارگاه‌های آموزشی، مهارتی و مشاوره باشگاه همسران کاشان تحت عنوان «بــاهــم» در کاشان، مدیران کانون‌ها و مسئولین پایگاه‌های بسیج مساجد می‌توانند برای هماهنگی و رزرو حضور در این کارگاه‌ها با تلفن فرهنگ‌سرای مهر به شماره ۵۵۴۲۷٠۶٠ تماس گرفته و یا در ایتا به شماره ٠۹۱۳۷۸۷۱۵۱۹ پیام ارسال کنند.

کد خبر 1770712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha