باید با انتخاب اصلح به کمک انقلاب شتافت

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، انتخاب اصلح را حائز اهمیت دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ آیت الله احمد شیخ‌بهایی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری برای دعوت به مشارکت حداکثری پیامی صادر کرد که به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
با حمد و سپاس به درگاه الهی و درود و صلوات بر پیامبر صلی الله علیه و آله و امامان معصوم علیهم السلام


مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به پایان رسید .
در این مرحله رقابت در جبهه انقلاب بین نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی بسیار نزدیک بود.
دشمن تلاش کرد با تخریب هر یک از نامزدها به نام طرفداران نامزد دیگر، فضای رقابت برادرانه را به فضای دشمنی  و اختلاف تبدیل کند.
به هرحال آن مرحله گذشت و اینک  رقابت نهایی بین جبهه انقلاب اسلامی با یک نامزد و همه زاویه داران با جمهوری اسلامی که به بهانه  نامزد رقیب دور هم جمع شده‌اند برقرار است.
عزیزان! اختلافات را کنار بگذارید! این یک هفته به یاری انقلاب اسلامی بشتابید! شرکت خود شما و رأی به اصلح بسیار مهم است، اما مهمتر قانع کردن دیگران است؛ ببینید چند نفر را می‌توانید پای صندوق بیاورید؟
بعد از جمعه ۱۵ تیر به عزای امام حسین علیه السلام خواهیم رفت و به حضرت عرض خواهیم کرد که:  کاش کربلا بودیم و همراه خود جمعیتی را می‌آوردیم تا خطر را از سر شما و خاندانتان دور کنیم. کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا!

احمد شیخ بهایی، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری»

کد خبر 1770767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha