بازنشستگان نقش ارزشمندی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نقش بازنشستگان به ویژه در حوزه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ارزشمند دانست و گفت: اینکه دشمن خواستار عدم مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رای بوده، باید مواظب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در نشست روز خانواده و تکریم بازنشستگان ضمن تقدیر و تشکر از بازنشستگان و تلاش‌های آنها در مجموعه‌های مختلف، اظهار کرد: بازنشستگان از جهت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تاثیرگذاری بالایی در جامعه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: بازنشستگان انسان‌های شایسته‌ای با اندوخته‌های علمی و تجربی بالا در جامعه هستند و هم اکنون نیز در عرصه‌های مختلف تاثیر مثبتی در جامعه اسلامی خواهند داشت.

وی یادآور شد: افراد مختلف به جامعه مسن و افراد با تجربه نگاه ویژه داشته و هر کدام در جامعه و طایفه اثرگذاری خوبی دارید و اندوخته‌های کاری، علمی و فرهنگی افراد بازنشسته در جامعه اثرگذار است.

آیت الله حسینی مسئله هدایت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فرزندان را وظیفه همگانی دانست و ادامه داد: وظیفه نظام و انقلاب اسلامی سنگین، بزرگ و جهانی است و امروز افتخار می‌کنیم در نقطه‌ای قرار داریم که اثرگذاری نظام و انقلاب را در دنیا شاهد هستیم.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه بنا داریم در جبهه حق باشیم و باید راه انبیای الهی را ادامه دهیم، بیان کرد: هم اکنون راه انبیا ادامه داشته و آن خدمت به مردم و نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: امروز جبهه گسترده‌ای از ظلم و استکبار یک طرف و جبهه حق و مقاومت زیر نظر انقلاب اسلامی در طرف دیگر قرار گرفته‌اند.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه امروز عده‌ای این همه پیروزی و نفوذ جمهوری اسلامی را دستکم می‌گیرند، اظهار کرد: امروز قدرت، شکوه، عزت و عظمت کشور از وجود انقلاب اسلامی بوده و اگر قدرت نداشتیم، آمریکا و دیگر کشورها این همه توطئه و دشمنی بر علیه مردم و نظام انجام نمی‌دادند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بازنشستگان را عناصر موثری در جامعه دانست و گفت: تاریخ به موضع‌گیری‌های ما گواهی می‌دهد و همه اعمال ما نیز توسط کاتبان الهی ثبت و ضبط خواهد شد.

وی نقش بازنشستگان به ویژه در حوزه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ارزشمند دانست و افزود: اینکه دشمن خواستار عدم مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رای بوده، باید مواظب باشیم، زیرا دشمن به دنبال ذلت ما است.

آیت الله حسینی ضمن اشاره به اینکه دشمن به دنبال تسلیم شدن ملت ایران است، خاطرنشان کرد: باید با حضور گسترده در انتخابات غیرت دینی، ملی، ایرانی و سرزمینی خود را به دشمنان و بدخواهان نشان دهیم.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک جهاد، واجب ملی، وطنی و یک وظیفه است، ادامه داد: ضرورت دارد همه ما برای داشتن ایرانی آباد، آزاد، سربلند، پیشرفت، مجد و عظمت کشورمان در انتخابات مشارکت گسترده‌ای داشته باشیم.

وی در پایان خواستار پیگیری مشکلات بازنشستگان شد و خاطرنشان کرد: زندگی گذشته ما مملو از سختی بود و بازنشستگان برای انقلاب و جامعه زحمات بسیاری متحمل شدند که می‌طلبد مشکلات آنها پیگیری شود.

آیت الله حسینی پیگیری تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان، مسکن و درمان و همچنین کاسته شدن از مشکلات بازنشستگان را یک ضرورت دانست.

کد خبر 1770820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha