اخلاق و اقتصاد برهم ریخته‌ی جهان رهاورد حقوق بشر آمریکایی است

آیت الله اراکی در هشتمین کنفرانس حقوق بشر از دیدگاه رهبر انقلاب پیشنهاد تشکیل دبیرخانه دائمی این کنفرانس برای نقد علمی و منصفانه حقوق بشر آمریکایی را ارایه کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان آیت الله محسن اراکی، عضو هیات رئیسه خبرگان رهبری در هشتمین کنفرانس «حقوق بشر از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی» که امروز (سه شنبه، 12 تیرماه) درد انشگاه تهران برگزار شد، گفت: نظام حقوقی غرب بخشی از نظام تمدنی آنهاست که انسان را وارونه معرفی می کند. مبنای حق در نظام تمدنی غرب دقیقا حقی است که حاکمیت آن را حق می داند و هرچه حاکمیت آن را حق بداند، اصالت دارد و انسانی که حق را بیان می کند انسان نظام حاکمیتی است و نظام حاکمیتی در برابر جز یک دستگاه فراتر مسئول‌ نیست.

آیت الله اراکی افزود: در نظام اسلامی معتقدیم که جامعه وقتی جامعه می شود که حاکمیتی پذیرفته شود و این حاکمیت همیشه حاکمیت مسؤل در برابر غیرمسئول است، یعنی حاکمیت مسئول است و حقی وجود دارد که حاکمیت براساس آن حق شکل می گیرد.

وی ادامه داد: حقوق بشر در نظام غرب یعنی حق انحصاری نظام حاکمیت است، این حق امروز براساس ثروت شکل گرفته و ثروت، رسانه و رسانه، حاکمیت را تولید کرده و حاکمیت و رسانه و ثروت همه در دست حاکمیت است.

انتشار پیام حج رهبر انقلاب در بخش آگهی روزنامه گاردین و توبیخ این روزنامه

آیت الله اراکی افزود: در غرب صدایی از رهبر انقلاب پخش نمی شود با روزنامه گاردین حرف زدیم گفتیم پیام حج رهبری را به زبان انگلیسی در روزنامه منتشر کنید، گفتند نمی شود و گفتیم این پیام در بخش آگهی پخش کنید و این کار انجام شد و مسؤل روزنامه گاردین توبیخ و جریمه شد!

وی ادامه داد: انسان ها در غرب حیواناتی خریده شده و در اختیار سرمایه داران هستند که هر کاری بخواهند با این حیوان انجام می دهند. یکی از اصول تمدن غرب فریب است، فریب در مراحل مختلف شناخت، جامعه شناسی و حقوق سیاسی است، اساس دموکراسی غربی و انتخابات متمدن غرب همه براساس فریب است و آنچه رای جامعه را می سازد، سرمایه داران هستند و اگر رای جامعه برخلاف نظر سرمایه داران باشد آن را به عنوان انحراف و تحریف مطرح می کنند.

زن در نظام غرب برای بهره کشی مردان

وی در مورد مسئله خانواده و زن در غرب گفت:  زن در نظام آنها برای بهره کشی مردان است و این امر تبلیغ نیست و زن ابزاری برای بهره کشی مخصوصا بهره جنسی مردان است و آزادی زن تنها در این مسیر است، پوشش حجاب برای زنان ممنوع است چون حجاب راه بهره کشی مردان از زنان را می ببندد. سیستم لباس زنان در غرب برهنگی را حق آنها می داند و حق زنان بعنوان برهنگی تعریف شده است و اگر مشکلی در این بهره کشی ایجاد شود، حق زن نیست.

آیت الله اراکی تصریح کرد: آیا مردم لبنان. یمن و فلسطین بشر نیستند که آب و نان را بر آنها می بندید و از محاصره آب و نان آنها حمایت می کنید هر روز چندین زن و کودک از این محاصره و تحریم جان می بازند؛ این چه حقوق بشری است، چرا بر بیمار پروانه ای ایرانی  دارو را تحریم می کنید و اجازه نمی دهید این بیمار دارو تهیه کند؟

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: آنچه غرب به اسم حقوق بشر به انسان هدیه داده اخلاق، فرهنگ و اقتصاد او را برهم ریخته است، پیشنهاد می کنم این کنفرانس دبیرخانه دائمی برای نقد علمی و منصفانه از حقوق بشر آمریکایی داشته باشد و به بررسی علمی نظام حقوقی غرب بپردازد، قطعا همه مظلومان جهان و دانشمندان با بصیرت از آن حمایت می کنند.

کد خبر 1770833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha