بچه‌های مسجد با قرارگاه نهضت مشارکت به شور انتخابات کمک می‌کنند

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی با بیان اینکه مسجد میدان‌دار جریان‌های مذهبی و فرهنگی است، گفت: در انتخابات پیش رو هم بچه‌های مسجد با تبلیغ چهره به چهره، دعوت‌های خانه به خانه و راه‌اندازی قرارگاه نهضت مشارکت به شور انتخابات کمک می‌کنند.

حجت الاسلام «رضا عزت زمانی»، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد میدان دار جریانات مذهبی و فرهنگی است، اظهار کرد: مسجد نقطه ثقل و اتصال همه مردم به یکدیگر است. ناگفته نماند که مساجد همیشه در طول تاریخ به ویژه هشت دفاع مقدس نقش تعیین کننده‌ای داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار مسجد فعال و نیمه فعال در کشور داریم، تصریح کرد: اگر فعالان مساجد بتوانند با خانواده هایی که در پیرامون و همسایگی مساجد قرار دارند باب گفتگو را باز کنند و از این طریق آنها را در برگزاری یک انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری سهیم نمایند،  بسیار نقش آفرین و تاثیرگذار خواهند بود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: دشمنان این کسری مشارکت را که منجر به کشیده شدن انتخابات به دور دوم شد دلیل مخالفت مردم ایران با نظام جمهوری اسلامی و اسلام عنوان کردند در حالی که شرایط خاص، و شرایط متعدد و متکثری مانند تنبلی، بی حوصلگی، مشغله کاری  و ده ها عامل دیگر در عدم مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری دخیل بود؛ حتی با این احساس که مشارکت در حال انجام است، حضور قشر مومن و مذهبی جامعه هم تا حدودی کمرنگ شد.

حجت الاسلام عزت زمانی با اشاره به جنب و جوش و شور حال بچه های مسجد در همه عرصه های مختلف، بیان کرد: این شور حال انتخاباتی در حال حاضر هم در بچه ها و جوانان مسجدی ایجاد شده است و با برنامه های مختلف مانند دعوت های خانه به خانه و گفتگوهای چهره به چهره و راه اندازی قرارگاه نهضت مشارکت در تلاش هستند تا مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب و آماده کنند.

وی، به فعالیت های پرشور کانون های مساجد برای مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش موثری در افزایش مشارکت عمومی دارند. مشارکت عمومی در تعیین سرنوشت کشورمان بسیار مهم و ضروی است؛ بنابراین از هموطنان فهیم خود درخواست می کنم که برای خنثی کردن نقشه های دشمن در انتخابات پیش رو شرکت کنند؛ چرا که هر اتفاقی که در این سرزمین رقم بخورد در نهایت به دست خود مردم به وقوع می پیوندد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: آن چه در این میان بسیار مهم و سرنوشت ساز است؛ مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای است، در واقع این مهم آبرو، امنیت و سلامت کشور را تضمین می کند ضمن اینکه مساجد هم نقش کلیدی در ایجاد محبت، ارتباط، گفتگوی چهره به چهره و بصیرت افزایی برای انتخاب اصلح هستند.

کد خبر 1770835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha