پروانه گردشگری کشاورزی در ۶ روستای استان البرز صادر شد

خاکی با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال « مشارکت مردم و رونقش تولید» گفت: با هدف رشد اقتصادی پروانه گردشگری اقتصادی برای ۶ روستای استان البرز صادر شد.

علی خاکی در جریان اعلام خبر پروانه گردشگری کشاورزی برای ۶ روستای استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: گردشگری کشاورزی سبک نوینی با رویکرد رشد اقتصادی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز افزود: پروانه گردشگری کشاورزی در ۶ روستای استان البرز طی سه ماه نخست سال جاری صادر شد. 

وی با اشاره به اهمیت فرصت اشتغالزایی در بحث گردشگری توضیح داد: راه اندازی مزارع گردشگری کشاورزی فرصت اشتغالزایی را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم ساخته است که این مهم گامی در جهت رشد تولید است. 

وی توضیح داد: گردشگری کشاورزی از سبک های نوین گردشگری اجتماع محور است که هدف از ارجای آن ایجاد منافع اقتصادی و اجتمای، همچنین محافظت از منابع طبیعی و ایجاد رشد منافع اقتصادی، اجتماعی است. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز خاطرنشان کرد: حفاظت از منابع طبیعی، حفظ هویت و فرهنگ محلی و بهبود میزان کیفیت زندگی جامعه را برای پاسخگویی به نیازهای نسل آتی به همراه دارد.

کد خبر 1770844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha