نشاط و طراوت در انتظار بچه مسجدی‌ها

برنامه‌های تابستانی مساجد شامل برنامه‌های ورزشی، تربیتی، اخلاقی، معرفتی، هنری، علمی و آموزشی و همچنین اردو می‌شود تا یک نوجوان وقتی به مسجد می‌آید در ابعاد مختلف رشد کند.  

خبرگزاری شبستان - آذربایجان‌غربی: طرح ملی «مسجد، کانون نشاط۲» در تابستان امسال، در سطحی وسیع به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جوانان برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری و درسی اجرا خواهند کردند.

پاسخ به نیاز مخاطب، ایجاد شور و نشاط هنری و توجه به برنامه‌های تربیتی رده سنی کودک و نوجوان و همچنین ایجاد جریان‌سازی فکری در بین نوجوانان از ویژگی‌های بارز طرح اوقات فراغت در مساجد است.  

رضا وقری، مدیر کانون فرهنگی و هنری لیله القدر مسجد چاوشان ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: مسجد چاوشان ارومیه ویژه نوجوانان و جوانان برنامه‌های آموزشی، هنری، ورزشی، تفریحی، سرگرمی و اردویی به مناسبت فصل تابستان برگزار می‌کند.

وی افزود: کانون فرهنگی و هنری لیله القدر ارومیه در حوزه آموزشی احکام و قرآن، تقویتی دروس تحصیلی «زبان، ریاضی و عربی»، در حوزه هنری سرود، نقاشی و طراحی میزبان دانش آموزان و اعضای مسجدی خواهد بود.  

وقری ادامه داد: در حوزه ورزشی نیز مسجد چاوشان برنامه‌های مختلف فوتبال، دفاع شخصی، تنیس روی میز، فوتبال دستی و استخر از علاقمندان ثبت‌نام می‌کند.

هم‌زمان با روز مباهله؛ افتتاح اوقات فراغت کانون علی ابن ابیطالب (ع) نقده

لیلا نجف‌زاده، مدیر کانون فرهنگی و هنری علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان نقده، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی گفت: بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر عضو کانون فرهنگی و هنری علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان نقده عضو هستند و در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور فعال دارند.  

وی افزود: اوقات فراغت کانون فرهنگی و هنری علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان نقده هم‌زمان با روز مباهله افتتاح شد.

نشاط و طراوت در انتظار بچه مسجدی‌ها

نشاط و طراوت در انتظار بچه مسجدی‌ها

نشاط و طراوت در انتظار بچه مسجدی‌ها

کد خبر 1770856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha