محوریت مساجد در دعوت مردم و نخبگان محلات به انتخابات

محمد تقی محمدیان در نشست وبیناری با حضور ۴۵۰ کانون مساجد راهبر با موضوع "نهضت مشارکت در انتخابات" به نقش محوری مساجد در اقناع افکار عمومی و دعوت از نخبگان محلات برای حضور پرشور در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، دکتر محمدتقی محمدیان معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد در نشست وبیناری با مدیران کانون های مساجد راهبر سراسر کشور با موضوع "نهضت مشارکت در انتخابات" به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری پرداخت.

معاون ساماندهی و شبکه سازی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در این نشست ضمن تاکید بر منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: شرکت در انتخابات ضامن عزت کشورمان در عرصه ملی و بین المللی است

محمد تقی محمدیان با اشاره به اینکه مردم ما همیشه در بزنگاه های حساس تاریخی این مرز و بوم درخشیده اند، گفت: حضور حداکثری و پرشور ملت ایران در انتخابات پیش‌رو؛ ضمن خنثی سازی توطئه های دشمنان؛ دستاوردهای بزرگی برای ملت ایران به همراه دارد.

وی با تاکید بر نقش محوری مساجد برای اقناع افکار عمومی و دعوت از نخبگان محلات برای شرکت در انتخابات، افزود: باید مدیران محترم کانون های فرهنگی هنری مساجد بدون جانبداری سیاسی برای افزایش شور انتخاباتی در بین آحاد مردم تلاش کنند.

معاون ساماندهی و شبکه سازی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، ادامه داد: امیدواریم در این فرصت باقیمانده بتوانیم از ظرفیت شبکه نورانی بچه های مسجد برای ترغیب و تبیین در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات بهره ببریم.

دکتر محمدیان؛ از ائمه محترم جماعات، مدیران محترم کانون های فرهنگی هنری مساجد و بچه های مسجد برای پیوستن به پویش"نهضت مشارکت در انتخابات" دعوت کرد

 وی در پایان با اشاره به اینکه انتخابات یکی از اصول مهم مردم سالاری دینی در ایران است، گفت: قطعا با حضور یکپارچه در پای صندوق های رای یاس دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد خورد.

کد خبر 1770857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha