ضرورت حرکت مسئولانه در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی

سردار کهنسال گفت: همه‌ما در برابر شهدا مسئولیم و باید مسئولانه وارد شویم که عمل به مسئولیت ها مهمترین وظیفه ما در قبال شهداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار کمیل کهنسال_ از یادگاران دفاع مقدس و از فرماندهان ‌جبهه مقاومت، سه شنبه شب(۱۲تیر) در یادواره شهدای تخریب شمال کشور بامحوریت سردارشهیدمحمدرحیم بردبار فرمانده تخریب لشکر۲۵کربلا در حرم شهدای گمنام نکا اظهار کرد: نام و یاد سردار بردبار و همرزمان شهید تخریب در شمال کشور و همه شهدای انقلاب و مدافع حرم و حریم و وطن و رئیس‌جمهور شهید و همرزمان شهیدش را گرامی می دارین که درس ایستادگی و مقاومت به ما آموختند.

ضرورت حرکت مسئولانه در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی

وی افزود: شهدای ما با درس آموزی از مکتب سیدالشهدا جانانه د برابر کفر و ظلم ایستادند و به‌ما درس مقاومت و ایستادگی دادند.

این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه سردار بردبار از نابغه های جنگ و تخریب بود، یادآور شد: سردار بردبار نه تنها برای شمال کشور بلکه برای تمام یگان های کشور نابغه تخریب بود و از توان ایشان استفاده می شد.

ضرورت حرکت مسئولانه در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی

کهنسال گفت: امروز ما در برابر همه این شهدا مسئولیم و باید مسئولانه در شرایط مختلف در میدان باشیم و اجازه شیطنت به دشمن‌ندهیم.

وی افزود: جذابیت معنوی سردار بردبار موجب شده بود که در دوران جنگ همه دوست داشتند در کنار این شهید باشند و باید این ویژگی ها در جامعه تسری یابد.

ضرورت حرکت مسئولانه در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی

این یادگار دفاع مقدس و جبهه مقاومت یادآور شد: آنچه امروز موجب بالندگی ایران اسلامی شد همین خون شهداست.  

کهنسال گفت: رشد و بالندگی نظام اسلامی و اقتدار ایران اسلامی در جهان حاصل خون پاک شهدا است که باید ادامه دهنده راستین شهدا باشیم.

کد خبر 1770877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha