هر چه مشارکت در انتخابات بالا باشد دشمن بیشتر عقب‌نشینی می‌کند

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه آنها که هنوز تصمیم به حضور در انتخابات نگرفته‌اند تاریخ و عبرت‌ها را نگاه کنند، گفت: هر قدر مشارکت بالا باشد قطعاً دشمنان ما عقب نشینی خواهند کرد و کمتر به افکار شیطانی روی می آورند و نقشه و طرح و توطئه‌های آنان نقش بر آب می‌شود.

حجت الاسلام  سیدحسین حسینی، امام جمعه شهرستان پردیس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد ضرورت و تاثیر مشارکت در انتخابات گفت: در ایام سرنوشت ساز انتخابات زودهنگام به خاطر شهادت آیت الله رئیسی و یاران ایشان قرار داریم که دور نخست انتخابات جمعه گذشته برگزار شد و دور دوم در جمعه آتی برگزار می شود. ان‌شاءالله مردم عزیز ما با همت، درایت و بصیرت در دور دوم انتخابات مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه به تعبیر رهبر انقلاب، دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور و مشارکت مردم است، افزود: مردم به خوبی می‌دانند و آگاه هستند و امیدواریم در این ایام باقی مانده عزیزانی که تردید به رأی دادن دارند، با عزمی راسخ پا در میدان گذاشته و به دور از هیاهوها و جنجال آفرینی‌های دشمن و به دور از جناح بندی‌ها به پای صندوق‌های رأی بیایند و آبروی نظام را حفظ کنند. 

مشارکت گسترده در انتخابات قدرت ایران قوی را بالاتر خواهد برد

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه مشارکت گسترده در انتخابات قدرت ایران قوی را بالاتر خواهد برد، تصریح کرد: مشارکت ۲۵ میلیون نفر در دور اول انتخابات نعمت بسیار بزرگی است و مردم ولایتمدار ایران اسلامی به انقلاب و نظام رأی دادند. این مشارکت بالا نشان دهنده احترام به خون شهدا و رهبری است. 

وی اظهار داشت: افرادی که هنوز تصمیم به حضور در انتخابات نگرفته اند تاریخ و عبرت‌ها را نگاه کنند. هر قدر مشارکت بالا باشد قطعاً دشمنان ما عقب نشینی خواهند کرد و کمتر به افکار شیطانی رو خواهند آورد و نقشه و طرح و توطئه‌های آنان نقش بر آب خواهد شد.

امام جمعه شهرستان پردیس تاکید کرد: که ملت ایران همواره پشت انقلاب و نظام هستند و امیدواریم در دور دوم انتخاباتی با مشارکت حداکثری برگزار شود.

دشمنان به دنبال دست کاری عقل و بصیرت مردم هستند

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که عقل، فکر و بصیرت مردم را دست‌کاری کنند، اظهار کرد: آن‌ها با دروغ، شایعه‌پراکنی و دوقطبی‌سازی‌های کاذبی که ایجاد می‌کنند، مردم را دچار تردید و گمراهی می‌کنند. دشمنان دوقطبی سازی انقلابی و ضدانقلابی را مطرح می‌کنند، باید مراقب باشیم که در دام دوقطبی سازی نیفتیم، البته مردم ما آگاه‌تر و عاقل‌تر از این حرف‌ها هستند.

امام جمعه شهرستان پردیس ضمن تاکید بر اینکه خیلی باید دقت کرد و بصیرت به خرج داد و فرد اصلحی را که مقام معظم رهبری تاکید دارند انتخاب کرد، افزود: در این میدان رقابت مردم عزیز بسیار دقت کنند و حرف‌های گول زننده دشمنان و بدخواهان و برخی افراد خودفروخته را نخورند. در انتخاب اصلح گوششان به دهان رهبری باشد، ایشان نایب امام زمان (عج) هستند و قطعاً اطاعت از فرمایشات هدایتگرانه ایشان اطاعت از سخنان امام زمان (عج) است. 

انتخابات روز حماسه حضور مردم و افق گشایش است
 
وی با بیان اینکه انتخابات روز حماسه حضور مردم و افق گشایش است، افزود: ما به جز اصلح نباید انتخاب کنیم. انتخاب اصلح و شایسته‌ترین فرد برای ریاست جمهوری مهم و ضروری است.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: مردم به فرمایشات رهبری معظم انقلاب در انتخاب فرد اصلح و شاخص‌های فرد اصلح توجه می‌کنند و با معیارهایی که رهبری فرمودند انتخابی اصلح داشته باشند.

امام جمعه شهرستان پردیس تصریح کرد: حتما فردی توانمند و با تجربه بهتر می‌تواند پرچم خدمت به مردم را در دست بگیرد و به نهضت خدمت رسانی عمل کند.

کد خبر 1770903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha