برگزاری نشست‌های تبیینی به همت کانون‌های مساجد استان مرکزی

انقانی از برگزاری جلسات و نشست های تبیین با حضور اقشار مختلف به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی خبر داد.

مرتضی انقانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، از راه اندازی قرارگاه نهضت مشارکت در انتخابات به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد، خبر داد و گفت: در آستانه برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و با توجه به اهمیت این انتخابات، شاهد برگزاری جلسات و نشست های تبیینی به همت کانون های مساجد در نقاط مختلف شهری و روستایی استان مرکزی هستیم.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، اضافه کرد: این نشست ها با حضور اساتید دانشگاه ها در سطح مساجد و با مشارکت گسترده اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به ویژه رای اولی ها در حال برگزاری است.

وی با اشاره به توطئه های رسانه های معاند در کم رنگ نشان دادن حضور مردم در پای صندوق های رای بیان کرد: در این راستا قرارگاه نهضت مشارکت در انتخابات تشکیل و تماس ها و جلساتی با مدیران کانون های مساجد در خصوص مرور راهکارهای افزایش مشارکت در محله ها و ارائه تجربیات انجام شده است.

این مقام مسئول به فعالیت های گسترده کانون های روستایی نیز اشاره کرد و ادامه داد: ارتباط با مدیران کانون های روستایی و مرور طرح های محلی که منجر به مشارکت بیشتر رای دهندگان در روستا ها می شود از دیگر برنامه های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در این ایام است.

انقانی همچنین به هماهنگی با بسیج دانشجویی و گروههای جهادی تبیینی در سطح استان برای اعزام مبلغ به کانون های مساجد نیز اشاره کرد و ادامه داد: در تمامی کانون های مساجد استان، شب ها بعد از نماز مغرب و عشاء این جلسات در حال برگزاری است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، تولید و انتشار پیام های متنی و تصویری توسط مدیران و فعالان مساجد استان در راستای افزایش مشارکت حد اکثری و ارائه راهکارهای افزایش مشارکت از طریق عکس نوشت های تولیدی در فضای مجازی را از دیگر برنامه های ستاد استانی دانست.

این مقام مسئول به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، برپایی حلقه های معرفتی با حضور رای اولی ها، برپایی نشست های تخصصی با حضور مسئولان و کارشناسان، برپایی نمایشگاه هایی مختلف در راستای روشنگری و انتخاب فرد اصلح و ... را نیز از برنامه های کانون های مساجد دانست و بیان کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با برپایی قرارگاه نهضت مشارکت به پرشور برگزار شدن انتخابات کمک می‌کنند.

کد خبر 1770905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha