قرارگاه نهضت مشارکت در کانون‌های مساجدکشور راه اندازی شد

محمدیان با اشاره به قرارگاه نهضت مشارکت در کانون‌های مساجدکشور گفت: قرارگاه نهضت مشارکت در ستاد کانون‌های مساجد کشور با هدف تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ محمدتقی محمدیان در نشست با با مدیران کانون های فرهنگی هنری شهرستان سمنان محمدیان با اشاره به قرارگاه نهضت مشارکت در کانون‌های مساجدکشور با هدف تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: دعوت به حضور حداکثری و انتخاب اصلح که ادامه‌دهنده راه شهید جمهور باشد، مهم‌ترین وظیفه و مأموریت بچه‌های مسجد در انتخابات است.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون‌های مساجد کشور با اشاره به اینکه براساس قانون اساسی مردم نقش اساسی را در انتخاب دولت دارند، اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

وی افزود: در قرارگاه مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تلاش می‌شود همه مردم برای حضور در پای صندوق مبلغ باشند و شاهد انتخاباتی پرشور و حداکثری باشیم.

محمدیان در ادامه با اشاره به جایگاه رفیع مسجد در منظومه اعتقادی جامعه و در نظریه فرهنگی انقلاب اسلامی اظهارداشت: خدمت کردن در خانه خدا با فراهم کردن حضور بچه‌ها و کمک به فعالان در کانون‌های مساجد از مصادیق خدمت به خدا و عمران و آبادی مسجد است.

در این نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سمنان به بحث وتبادل نظر پرداختند.

کد خبر 1770906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha