فرایند برگزاری انتخابات همچنان در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد

حسین میرزایی گفت: فرایند برگزاری انتخابات با سلامت، امنیت و آرامش کامل همچنان در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد.

محسن حسین میرزایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: فرایند برگزاری انتخابات با سلامت، امنیت و آرامش کامل همچنان در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: در یک کار پرحجم مستمر شبانه‌روزی تمهید لازم برای برگزاری انتخابات در استان همزمان با کشور آغاز شد.

وی با اشاره به دسترسی آسان مردم چهارمحال‌وبختیاری به شعبه‌های اخذ رأی افزود: متولدین ۱۵ تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن واجد شرایط رای دادن در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری هستند.

حسین میرزایی تصریح کرد: همراه‌داشتن شناسنامه عکس‌دار یا کارت ملی هوشمند برای رای دادن الزامی است و دارندگان شناسنامه‌های قدیمی باید کارت ملی همراه خود داشته باشند.

وی یادآور شد: کسانی که به از دلیلی قادر به نوشتن رای خود نیستند یکی از اعضای خانواده با معتمدان را برای نوشتن رای خود همراه داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی، و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری اظهار داشت: تمامی ادارات ثبت‌احوال استان برای رفع مشکلات شناسنامه‌ای در سراسر استان فعال هستند.

حسین میرزایی گفت: از مردم چهارمحال‌وبختیاری دعوت می‌شود تا با حضور پرشور در انتخابات برگ زرینی دیگری بر افتخارات استان اضافه کنند.

کد خبر 1771457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha