بصیرت افزایی اولویت بچه های مسجد برای افزایش مشارکت در انتخابات باشد

حجت الاسلام بابائیان از ائمه جماعات، مبلغین و مبلغات، وعاظ، روحانیون، فعالان مسجدی و همه دلسوزان می‌خواهیم با بصیرت افزایی و روشنگری زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵تیر ماه باشند.

حجت الاسلام عباس بابائیان- امام جمعه شهر امیرکلا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازاستان مازندران پیرامون اهمیت بهره مندی از ظرفیت مساجد برای ایجاد شور انتخاباتی و افزایش مشارکت مردم پای صندوق های رأی با بیان اینکه انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است، اظهار کرد: انتخابات به عنوان یکی از اساسی ترین بنیه های نظام اسلامی نقش مردم را در حاکمیت این نظام نشان می دهد.

وی به اهمیت بصیرت افزایی برای حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد وافزود: بصیرت افزایی که یکی از مولفه های مهم افزایش مشارکت است باید با هدف تقویت روحیه امید بین ملت صورت گیرد تا شاهد حضور حداکثری در این حماسه سیاسی باشیم.

حجت الاسلام بابائیان به نقش مساجد در بصیرت افزایی و افزایش سطح آگاهی مردم اشاره و بیان کرد: هرچه مساجد فعال تر باشند قطعا در بصیرت افزایی بین قاطبه مردم بهتر عمل خواهند کرد.

وی با اشاره به جایگاه مسجد در نظام اسلامی و اینکه مسجد مبدا حرکت مبنایی انقلاب اسلامی است، گفت: تمام توجه دنیا به انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی است باید مساجد همانند دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای بصیرت افزایی و تبلیغ چهره به چهره که به حضور حداکثری در انتخابات ختم شود، تلاش کنند.

امام جمعه امیرکلا به اهمیت انتخاب اصلح نیز اشاره کرد و افزود:مقام معظم رهبری «سرافرازی در انتخابات را در گرو مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح خواندند و فرمودند: علت اصرار و تأکید بر مشارکت چشمگیر در انتخابات این است که مهمترین اثر مشارکت بالا، سرافرازی جمهوری اسلامی است.»

وی همچنین از ائمه جماعات، مبلغین و مبلغات، وعاظ، روحانیون، فعالان مسجدی و همه دلسوزان می‌خواهیم با بصیرت افزایی و روشنگری زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵تیر ماه باشند.

حجت الاسلام بابائیان اظهار امیدواری کرد روز جمعه ۱۵تیر ماه مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، دشمنان انقلاب اسلامی را از سلطه بر نظام اسلامی مایوس نمایند.

کد خبر 1770911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha