دعوت فرماندار کرمان برای حضور بیش از ۱۲ هزار نفر رأی اولی در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان تعداد رأی اولی های شهرستان در این دوره از انتخابات را بیش از ۱۲ هزار نفر اعلام و بر استفاده این افراد از حق قانونی خود برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی بابایی، چهارشنبه(۱۳ تیر) در جلسه هیئت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با قدردانی از اعضای ستاد انتخابات شهرستان و عوامل اجرایی؛ گفت: انتخابات با کمترین میزان خطا و در کمال صحت و سلامت انجام شد.
فرماندار کرمان با اشاره به بازدید میدانی عوامل اجرایی از شعب اخذ رأی قبل و حین انتخابات؛ افزود: شعب ثابت انتخابات در دور دوم نسبت به دور اول تغییری نخواهد داشت و تنها در برخی شعب سیار جهت رفاه حال مردم اصلاحاتی صورت گرفته است.
وی با افزودن این نکته که عوامل اجرایی و اعضای شعب اکثرا همان افراد دور اول هستند و در صورت انصراف با نیروهای ذخیره جایگزین می‌شوند؛  توزیع تعرفه، آماده سازی صندوق های اخذ رأی، تأمین اقلام و تدارک غذای روز و شب انتخابات را از جمله اقدامات پیش روی ستاد انتخابات تا روز ۱۵ تیرماهفهرست کرد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان تعداد رأی اولی های شهرستان در این دوره از انتخابات را ۱۲ هزار و ۶۲۰ نفر اعلام و درخواست کرد: این افراد حتماً با حضور در پای صندوق اخذ رأی از این حق خود استفاده کنند.

وی در پایان گفت: در این دور از انتخابات سعید جلیلی ۱۳۷ هزار و ۵۳۶، مسعود پزشکیان ۹۱ هزار و ۵۳۹، محمدباقر قالیباف ۳۳ هزار و ۴۶۰ و مصطفی پورمحمدی سه هزار و ۱۱۸ رأی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمان کسب کردند.

کد خبر 1770915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha