واکنش امام جمعه شیراز در به کار بردن تعابیر نامناسب یک نامزد انتخابات

امام جمعه شیراز در خصوص به کار بردن تعابیر نامناسب نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در رابطه با مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، در پی به کار بردن تعابیر نامناسب توسط دکتر مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در خصوص مقام معظم رهبری و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، آیت الله دژکام نماینده مردم شریف استان فارس در مجلس خبرگان رهبری پیامی صادر کرد.  

متن کامل پیام به شرح زیر است:
 
«باسمه تعالی 
 
جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان  
نامزد محترم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران 
 
سلام علیکم 
قال الله تعالی : "وَذَکِّرْ فَإِنَّ الذِّکْرَی تَنْفَعُ الْمُؤْمِنِینَ" 
بخشی از بیانات جنابعالی در جریان برگزاری مناظره انتخاباتی دوشنبه شب مورخ ۱۴۰۳.۴.۱۱ که به صورت زنده از رسانه ملی و سایر رسانه ها در مقابل چشمان بصیر مردم سرافراز و ولایتمدار ایران اسلامی نسبت به سردار سرافراز سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی (ره) و به ویژه در خصوص نائب امام زمان (عج) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) مطرح گردید، موجب تأسف و تألم خاطر مردم مؤمن و متدین سراسر کشور و به خصوص خطّه سرافراز استان فارس گردید. 
از شما دقت نظر بیشتری در بیان مطالب و ادبیات گفتاری و مواضع اعلامی انتظار می رود و زندگی زودگذر دنیا برای کسب قدرت و چند رأی ارزش عقوبت الهی و فدا کردن سرای باقی و قیامت را ندارد. 
لازم است به نحو مطلوب نسبت به جبران این بیانات اقدام لازم را معمول نمایید. 
 
والسلام علی من اتبع الهدی

لطف اله دژکام»

واکنش امام جمعه شیراز در به کار بردن تعابیر نامناسب یک نامزد انتخابات

                                                                                       

کد خبر 1770922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha