با برگزاری انتخابات سالم، بهانه‌ای به دست دشمنان ندهیم

مهاجر گفت: وظیفه‌ ما در برگزاری انتخابات سالم، بسیار حساس است، باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که بهانه‌ای به دست دشمنان، معاندین، بدخواهان و سوء استفاده کنندگان قرار نگیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سیدعلی مهاجر در جلسه با رئیس هیئت نظارت استان و فرمانداران شهرستان‌ها، ضمن تشکر و قدردانی به‌واسطه برگزاری موفق مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بیان داشت: بدون تردید کسب رتبه دوم کشوری در آغاز فرایند انتخابات و شروع به کار شعب اخذ رأی، حاصل تلاش‌های دل‌سوزانه و اهتمام ویژه همه عوامل اجرایی و راهبری درست استاندار معزز در هدف‌گذاری لحظه نقص صفر در ساعت ۸ صبح و آغاز فرآیند اخذ رای است.

رئیس ستاد انتخابات گلستان با اشاره به اینکه در مرحله اول ۹۹ درصد شعبات بدون مشکل و به موقع شروع به کار کردند، افزود: هدف ما رفع نقص آن یک درصد است، چون حتی نقص یک درصدی را در شأن ایران اسلامی، استان گلستان، ستاد انتخابات و خود نمی‌دانیم.

وی ادامه داد: استاندار گلستان از اول تشکیل ستاد انتخابات و آغاز فرایند انتخابات در کنار ستاد بوده و به صورت مستمر و متعدد بر سلامت و امنیت انتخاب تاکید داشت، در مرحله دوم انتخابات به‌واسطه حساسیت بالا بیش از قبل هم‌چنان بر سلامت و امنیت انتخابات تاکید دارد.

مهاجر اظهارداشت: وظیفه‌ ما در برگزاری انتخابات سالم، بسیار حساس است، این حساسیت در دور دوم به واسطه رقابتی شدن بین دو نامزد با جناح متفاوت بسیار بیشتر است، لذا باید دقت و ملاحظه بیشتری داشته باشیم و به‌گونه‌ای عمل کنیم که بهانه‌ای به دست دشمنان، معاندین، بدخواهان و سوء استفاده کنندگان قرار نگیرد.

کد خبر 1770927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha