زمینه سازی برای انتخاب اصلح مصداق روشنگری بصیرتی است

حجت الاسلام صادقی فر گفت: روشنگری بصیرتی در انتخابات با فراهم کردن مقدمات در مساجد و کانون‌ های فرهنگی هنری و آگاه سازی افراد برای انتخاب اصلح امکان‌پذیر است که همه‌جانبه پای کاریم.

حجت الاسلام حسین صادقی فر_ امام‌جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران بااشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: حضور ما در انتخابات دشمن شکن است و دل امام راحل، شهدا و رهبری را شاد خواهد کرد.
وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد همواره نقش تعیین کننده در جامعه داشته و در انتخابات هم اثرگذار هستند و می توانند با شورآفرینی بر حضور حداکثری و مشارکت‌مردم در انتخابات اثرگذار باشند.
امام‌جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا یادآور شد: همچنان که می دانیم، مساجد همواره پایگاه روشنگری بوده اند و در انتخابات هم با همه توان برای تبیین و روشنگری وارد عمل شدیم و در راستای مشارکت حداکثری برنامه های مختلفی اجرایی شده‌است.  
حجت الاسلام صادقی فر گفت: برنامه های مختلفی را برای روشنگری در راستای حضور حماسی و حداکثری در انتخابات در کانون اجرایی شده که برگزاری همایش وجلسه با موضوع تبیین و اهمیت و ضرورت و چرایی حضور حداکثری مردم درپای صندوق های رای، دیدار چهره به چهره و خانه به خانه برای دعوت مردم به پای صندوق های رای، معرفی برنامه های دو نامزد به مردم جهت انتخاب رئیس جمهور اصلح، جلسه گفتمان وپرسش و پاسخ با جوانان وآحاد مردم و برگزاری جلسه با بزرگان قوم وقبیله برای دعوت به مشارکت حداکثری از جمله این موارد بود.
وی افزود: روشنگری بصیرتی در انتخابات با فراهم کردن مقدمات در مساجد و کانون‌ فرهنگی هنری و آگاه سازی افراد برای انتخاب اصلح امکان‌پذیر است که همه‌جانبه پای کاریم تا در روز ۱۵ تیرماه شاهد حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح و اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی باشیم.
امام‌جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا یادآور شد: نشست های روشنگری در تعمق بخشی دینی و آگاهی بخشی بین آحاد مردم جامعه موثر است و توجه به شاخص های موثر در انتخاب آگاهانه نیازمند روشنگری است که مساجد بهترین‌پایگاه تحقق این مهم است.

کد خبر 1770929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha