پزشکیان در جمع مردم کرمانشاه؛

وعده‌ای که نتوانم عمل کنم نخواهم داد

سردار سلیمانی قهرمان و حامی مظلومان جهان بود
وعده‌ای که نتوانم عمل کنم نخواهم داد

پزشکیان گفت: به مردم قول میدهم هیچ وقت دروغ نگویم و وعده‌ای که نتوانم عمل کنم نخواهم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، امروز چهار شنبه ۱۳ تیرماه مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه آزادی شهر کرمانشاه واقع در بلوار شهید بهشتی در جمع هواداران حضور یافت، گفت: مردم آمده‌ام تا در ایران وحدت و انسجام ایجاد کنیم و این اختلافات، درگیری‌ها و دعواها را حل کنیم و اجازه ندهیم فقط یک صدا بلند باشد، آمده‌ایم که صدای مردم و صدای کسانی باشیم که تا کنون دیده نمی‌شده‌اند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: کرمانشاهیان مردمان مرزبانان ما هستند و جلوی دشمنان ایستادند لذا ما تلاش خواهیم کرد مشکلات شما را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما کاری خواهیم کرد که فقر، تبعیض، جنگ  از این مملکت رخت بر ببند، خاطر نشان کرد: پیگیر مشکلات مردمی خواهم بود و از همه ایرانیانی که شایستگی مدیریت دارند استفاده خواهیم کرد.

پزشکیان تصریح کرد:من آمده‌ام تا جایی که از دستم برمی‌آید صدای شما باشم و مشکلات شما را پیگیر باشم همچنین قول می‌دهم به شما دروغ نگویم، با شما صادق باشم و امیدوار خدا لطف کند تا شرمنده شما نشوم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  اظهار کرد: شور و شوق مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کرمانشاه قابل تحسین است امیدوارم بتوانم  همیشه پاسخگوی همه ملت باشم، و با هم ایرانی زیبا و آباد بسازیم  که دیگران حسرتش را بخورند.

وی گفت: کشور و مردم ما توانمندی بسیار بالایی دارند ولی باید مدیریت شود تا به این توانمندی سرعت دهد که این مدیریت نیز با حضور و مشارکت مردم میسر است لذا مشارکت مردم در صحنه‌های سیاسی چون انتخابات و راهپیمایی، تایید و پشتوانه‌ای برای نظام است.

وعده‌ای که نتوانم عمل کنم نخواهم داد

کد خبر 1770930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha