آغاز به کار ستاد هماهنگی کانون های مساجد گلستان در قرارگاه ششم نهضت مشارکت

حجت الاسلام حسینی از آغاز به کار ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در قرارگاه ششم نهضت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خبر داد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: با توجه به اهمیت انتخابات در تقویت کشور از نگاه داخلی و خارجی و ملی و بین المللی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و حساس بودن این دوره از انتخابات، این دوره از انتخابات از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: با توجه به برگزاری انتخابات در کشور آمریکا و روی کار آمدن ترامپ و وضعیت جبهه مقاومت، غزه، لبنان و تنش های ایجاد شده در منطقه و جنایات بی شمار رژیم صهیونیستی، این انتخابات نسبت به انتخابات قبلی اهمیت ویژه تری پیدا کرده است.

وی ادامه داد: این ضرورت و اهمیت انتخابات هم مورد توجه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بوده و به ستادهای استانی تاکید شده برای مشارکت حداکثری از ظرفیت های مردمی در مساجد استفاده شود و آنان را پای کار انقلاب بیاوریم.

حجت الاسلام حسینی گفت: در همین راستا، قرارگاه نهضت مشارکت از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور تشکیل شده و استان گلستان در قرارگاه ششم این قرارگاه قرار داد.

وی اظهارداشت: در راستای اجرایی کردن اهداف این قرارگاه، با حضور در مساجد شهرستان ها در خصوص اهمیت افزایش مشارکت مردم در انتخابات تبلیغات صحبت و گفتگو می شود و راهکارها و عملیات های مخصوصا نوجوانانه با هدف مشارکت حداکثری را به اطلاع فعالین کانون های مساجد می رسانیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با اشاره به اصل بی طرفی، افزود: تمرکز ما در کانون های مساجد مشارکت حداکثری و پایبند بودن به اصل بی طرفی است.

وی گفت: هر کدام از این ۲ بزرگوار بخواهند منتخب مردم باشند مهم است که با رای بالا برنده میدان باشند و در نگاه بین المللی این مشارکت خیلی مهم است.

حجت الاسلام حسینی افزود: دغدغه اول ما مشارکت حداکثری است که مردم پای صندوق رای بیایند و این ۴۰ درصد به بیش از ۶۰ درصد افزایش یابد و ما یک حماسه حضور دوباره ای را در ۱۵ تیرماه تجربه کنیم.

کد خبر 1770958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha