نشست بصیرتی "مشق حضور" با مشارکت رای اولی ها در اراک

حجت الاسلام امینی از برگزاری نشست بصیرتی با عنوان" مشق حضور" به همت کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خبر داد.

حجت‌الاسلام سید تقی امینی، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی و امام جماعت مسجد ابوالفضل(ع) کوی امام علی اراک با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت گسترده آحاد مردم در انتخابات، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه باید با آگاهی کامل در این عرصه سرنوشت ساز شرکت کنند.


وی با اشاره به فعالیت های گسترده کانون شهید کوچکی و مجموعه فرهنگی مسجد در این راستا، افزود: در این ایام ما در راستای بصیرت افزایی و ایجاد شور و نشاط در بین آحاد جامعه و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در راستای کم رنگ کردن تنور انتخابات تلاش های گسترده ای داشتیم که از جمله این کارها می‌توان به برگزاری نشست های بصیرتی اشاره کرد.


حجت الاسلام امینی برگزاری سلسه جلسات بصیرتی، حلقه های معرفتی با حضور اعضای کانون، نشست های پرسش و پاسخ و ... را از جمله برنامه های کانون شهید کوچکی در این ایام دانست و اظهار داشت: نشست بصیرتی با عنوان "مشق حضور" نیز چهارشنبه ۱۳ تیر ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کوی امام علی(ع) برگزار می شود.


مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در این مراسم گفت: این نشست با موضوع تحلیل سیاسی انتخابات و با سخنرانی حسین رجبی برگزار خواهد شد.

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اراک ادامه داد: امروز دشمنان جنگ تازه ای را آغاز کرده اند و می خواهد ملت ایران را از انقلاب و ارزش های آن ناامید و دستاوردهای انقلاب را کوچک بشمارند اما باید بدانند ملت ایران پای کار انقلاب هستند و همواره توطئه‌های دشمنان را با حضور و مشارکت گسترده خود نقش بر آب خواهند کرد.

حجت الاسلام امینی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان امروز جامعه اسلامی خود را ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا می دانند، اظهار داشت: دشمنان باید بدانند نمی توانند نسل جوان ما را از این انقلاب ارزشمند که حاصل خون شهدای و رشادت های دلیرمردان و شیر زنان ایرانی است دور کنند.

این مقام مسئول  ادامه داد: ملت ایران به ویژه نسل جوان و نوجوان همانطور که در روز هشت تیرماه با حضور خود پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند در روز ۱۵ تیر نیز با انتخاب فرد اصلح به دنیا ثابت می کنند که پای کار انقلاب هستند.

کد خبر 1770989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha