شرکت در انتخابات شکر نعمتِ تعیین سرنوشت است

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شرکت در انتخابات نشانه رشد و بلوغ سیاسی است، گفت: آنها که در این آزمون بزرگ شرکت می‌کنند هم خود را شایسته انتخاب‌گری دانسته و هم از موهبت تعیین سرنوشت بهره می‌گیرند.

آیت الله محسن اراکی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد مشارکت مردم در دور دوم انتخابات اظهار کرد: مشارکت مردم در دور اول خوب بود. امیدوارم در دور دوم نیز حضور مردم باشکوه تر و پرشورتر باشد و این نشان رشد و بلوغ سیاسی اجتماعی مردم است.

وی افزود: کسانی که در انتخابات شرکت و با رأی خود سرنوشت جامعه خود را انتخاب می کنند به معنا است که خود را شایسته تصمیم گیری در سرنوشت مملکت و آینده خویش می دانند و در مقابل افرادی که در انتخابات شرکت نمی کنند خود را از این موهبت محروم می کنند. امیدواریم انتخاب مردم همراه با خیر، برکت، عزت، سلامتی و حل مشکلات همراه باشد.

وی در مورد تأثیر نامه رهبر انقلاب به دانشجویان اروپا و آمریکا تصریح کرد: نامه مقام معظم رهبری از یک سو گام بلندی در جهت جهانی سازی مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار و از سوی دیگر باز کردن باب جدیدی از تمدن و اندیشه ضد استکباری در برابر جهان غرب بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معنای این نامه به دانشجویان دانشگاه های غرب به ویژه آمریکا آن بود که ما امید داریم آنها از سردمداران و پیش قراولان آزادی مردم اروپا باشند و غرب را از چنگ استعمار و استبداد سرمایه داران خونخوار غربی نجات دهند.

کد خبر 1770999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha