آموزش نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد

ایازی بابیان اینکه آموزش نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد گفت: تشکیل مرکز آموزش شهروندی بر همین اساس بوده است.

اکبر ایازی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز آموزش شهروندی در راستای آموزش شهروندان در زمینه‌های مختلف راه‌اندازی شده است چرا که آموزش نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد بابیان اینکه تعداد ۶۰ موضوع مختلف در زمینه های پسماند، ترافیک، حمل و نقل و ... توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد و مرکز آموزش شهروندی جمع آوری شده است گفت: این آموزش‌ها موجب اطلاع رسانی درست به شهروندان در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

ایازی تصریح کرد: شهروندی از جمله مفاهیم نوپدیدی است که به طور خاصی به عدالت و برابری توجه دارد و در نظریات اجتماعی، سیاسی و حقوقی نیز جایگاه خاص و ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: در مفهوم شهروندی، این افراد نیستند که تابعی از دولت قرار می‌گیرند، بلکه دولت تابعی از شهروندان و مبتنی بر تصمیم‌گیری و خواست آن‌ها است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد اظهارداشت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با راه اندازی مرکز آموزش شهروندی به دنبال این است که تعلق و تعهد شهروندان را نسبت به شهر بیشتر کند.

کد خبر 1771016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha