مذاهب و قومیت‌های کشور فرصتی برای نمایش نقش ایران به جهانیان است

جلیلی گفت: مذاهب و قومیت‌های کشور فرصتی برای نمایش نقش ایران به جهانیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز چهارشنبه ۱۳ تیرماه در جمع هوادارانش در سالن آزادی سنندج اظهار کرد: با ضعف‌های کردستان و مشکلات آن آشنا هستم و ساعت‌ها در کوچه‌های سنندج راه رفته‌اند و با مردم صحبت کرده‌ام.

وی با بیان اینکه باید در پنج سال آینده جهش داشته باشیم، افزود: کردستان دریایی از فرصت‌ها است و جوانان کردستان بدانند که در کنار همه فرصت‌های بزرگی که هست خود مردم فرصت بزرگترین هستند.

وی خاطر نشان کرد: کردستان محلی است که نشان می‌دهد چگونه اقوام و مذاهب مختلف می‌توانند نقش زیبای ایرانی را به جهان نشان دهند.

جلیلی اعلام کرد: هر کدام از مذاهب و قومیت‌ها برای ایران یک فرصت است که می‌توان قدرت، پیشرفت و اصالت ایران را به رخ جهانیان بکشد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: دشمنان به دلیل داشتن کینه به مردم ما کرد، ترک، عرب و فارس نمی‌شناسند و اگر دستشان برسد همه را آماج حملات خود قرار می‌دهند.

وی اذعان کرد: امروز ملت ما ایستاده و مقاومت کرده و دمن ما از این ایستادگی و وحدت ملت ما نگران است.

جلیلی افزود: امروز برنامه ما مشخص است و آنرا ارایه کرده‌ایم و باید قدرت را به جهش تبدیل کرد و رشد هشت درصد داشته باشیم تا بیکاری و تورم کاهش یابد.

وی اضافه کرد: امروز باید ضعف را با قدرت برطرف کرد ‌واین قدرت شما مردم هستید.

وی ادامه داد: مردم ما شهید رییسی را انتخاب کردند و ایشان ریل را تغییر داد و زمانی کشور را تحویل گرفت که روزی ۷۰۰ نفر بر اثر کرونا جان باختند اما شهید جمهور حرکت تعاملی را با جهان آغاز کرد و پروژه‌های بر زمین مانده استان را به اتمام رساند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: ملت ما با انتخاب خود در روز جمعه راه خود را پیدا می‌کند و اگر بخواهیم این موفقیت شکل بگیرد و پیشرفت باشد همه مردم باید دیده شوند و نباید تبعیض قائل شویم.

کد خبر 1771022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha