دوستیابی، در اولویت برنامه‌های تربیتی کانون‌های مساجد قرار گیرد

قهرمانی با بیان اینکه کانون های مساجد، کمک حال ما در کاهش آسیب های اجتماعی باشند گفت: از کانون های مساجد درخواست می کنیم در برنامه های فرهنگی و تربیتی، دوستیابی برای اعضای کانون ها را در اولویت قرار دهید. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، صادق قهرمانی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان در آیین افتتاحیه طرح ملی"مسجد، کانون نشاط" در مسجد آقامیرزااحمد زنجان با بیان اینکه با همکاری دستگاه های فرهنگی و اجتماعی رصد آسیب های اجتماعی را دنبال می کنیم، گفت: اوقات فراغت فرصت مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی است.


وی با یادآوری اینکه کانون های مساجد در طول سال نیز فعالیت دارند، ادامه داد: فلسفه اصلی مسجد، تربیت جوان در تراز انقلاب است. تربیت در این عصر باید به صورت غیرمستقیم و با ملزومات انجام شود.


مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه در برنامه ریزی ها باید به نقاط شروع و اتمام برنامه ها توجه کرد، گفت: استان زنجان در آسیب های اجتماعی وضعیت مطلوبی دارد، خاطرنشان کرد: باید در کانون های مساجد کمک حال ما در کاهش آسیب های اجتماعی باشید.


به گفته مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان، کانون های مساجد با جوانان و نوجوانان در ارتباط هستند از این‌رو می توانند در کاهش آسیب های اجتماعی برای این رده سنی برنامه ریزی کنند.


وی ادامه داد: کانون های مساجد آتش به اختیار در حال فعالیت هستند و تقاضا داریم در برنامه های فرهنگی و تربیتی، دوستیابی برای اعضای کانون ها را در اولویت قرار دهید.

کد خبر 1771029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha