ادامه مسیر پیشرفت کشور با شرکت در انتخابات محقق می‌شود

سلیمی گفت: مردم استان خراسان جنوبی بار دیگر با حضور پرشور خود یک فرد صالح و شایسته ای را انتخاب کنند تا ادامه مسیر پیشرفت و توسعه کشور را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، موسی سلیمی امروز (۱۳ تیرماه) در برنامه زنده سرزمین خاوران اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند انتخابات جلوه بسیار زیبا و جذاب مشارکت عمومی و موثرترین وسیله برای این است که هر افراد بتواند خواسته های مطلوب خود را  در قالب اجرایی درآورد.


دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه تنها بستری را هر کس می‌تواند الگوی حکمرانی جامعه را محقق کند، انتخابات است، افزود: مناظره ها و مستندهای انتخاباتی بسیار تاثیرگذار توسط صدا و سیما تهیه شده بود و مردم با فکر و ایده، افراد آشنا و فرد مورد نظر خود را انتخاب می کنند.


سلیمی با اشاره به وضعیت استان در آستانه انتخابات، گفت: استان خراسان جنوبی جزو استان های پیشرو و پیشتاز در مشارکت انتخاباتی، بصیر و آگاهی سیاسی است و مردم آن همیشه پای کار نظام بوده و هستند.


وی ادامه داد: در دور اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و براساس اعلام وزارت کشور بیشترین میزان مشارکت را با ۶۴.۱۵ درصد داشته ایم و مردم خراسان جنوبی در این زمینه خوش درخشیده‌اند.

به گفته وی؛ ما به عنوان مسئولان اجرایی تمام توان و هم و غم خود را گذاشتیم تا بستر این مشارکت را فراهم کرده و مردم بتوانند بدون دغدغه رای خود را به صندوق ها بیندازند.


دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی عنوان کرد: از ماه ها قبل از انتخابات؛ آموزش‌های لازم، تامین ملزومات و امکانات لازم، برگزاری مانورهای مختلف، زیر ساخت های ارتباطی و  امنیت انتخابات در استان مرزی رصد و انجام شده تا در روز انتخابات مردم بدون دغدغه رای بدهند.


سلیمی گفت: با حضور پرشور و نشاط مردم در انتخابات خستگی متولیان انتخابات از آن ها گرفته می شود لذا از مردم خواستاریم برای اقتدار ایران رای بدهند و افتخار آفرینی کنند.


وی عنوان کرد: ۷۷۲ شعبه اخذ رای در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری داشتیم که نسبت به انتخابات مجلس، ۶ شعبه افزوده شده بود؛ بر اساس ارزیابی ها دو شعبه سیار در شهر بیرجند اضافه شد تا مردم راحت تر بتوانند رای خود را به صندوق ها بیندازند.


دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی افزود: برای افراد خاص با مشکلات جسمانی و معلول صندوق سیار تدارک دیده شده تا بعد از اخذ رای از کانون‌های جمعیتی، رای آن ها را اخذ کنیم. البته مردم تا می‌توانند خودشان به شعبه های اخذ رای مراجعه داشته باشند تا زمان زیادی صرف جمع آوری رای ها نشود.
 
وی با بیان اینکه بر اساس قانون مردم می توانند با داشتن شناسنامه کد ملی دار و یا کارت ملی برای رای دهی به شعبات اخذ رای مراجعه کنند، افزود: افرادی که شناسنامه جلد قرمز دارند حتما شماره کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.


دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی در پایان گفت: مردم استان بار دیگر با حضور پرشور خود یک فرد صالح و شایسته ای را انتخاب کنند تا ادامه مسیر پیشرفت و توسعه کشور را شاهد باشیم.

کد خبر 1771038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha