کانون‌های مساجد مهمترین پایگاه‌های فرهنگی هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد گفت: کانون‌های مساجد مهمترین پایگاه‌های فرهنگی جامعه محسوب شده که شبکه به هم پیوسته در نقاط مختلف دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «موسی مباشری» در آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت تابستان کانون های فرهنگی و هنری مساجد نجف آباد اظهارکرد: کانون های مساجد از جمله مهمترین مراکز فرهنگی شهرستان بوده که سهم بالایی در رویدادهای فرهنگی، هنری و مناسبتی دارند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد با بیان اینکه گستردگی تاسیس این مراکز در نقاط مختلف وجود دارد، افزود: کانون‌های مساجد مهمترین پایگاه‌های فرهنگی جامعه محسوب شده که شبکه به هم پیوسته در نقاط مختلف داشته و در ایجاد عدالت فرهنگی و خدمت رسانی به نقاط مختلف نقش بسزایی دارند.

وی ادامه داد: حمایت از این مراکز توسط دولت و خیرین نقش مهمی در فعالیت های آن‌ها داشته می‌تواند در جبهه مبارزه با تهاجم فرهنگی کارآمد باشند.

مباشری با بیان اینکه کادرسازی و فعالیت تیمی این مراکز فرصت ساز خواهد بود، خاطرنشان کرد: بهره گیری از نوجوانان برای رشد استعدادها یک فرصت محسوب شده و می‌تواند در آینده مورد استفاده قرار گیرد.

وی اضافه کرد: نباید نسبت به نقش این مراکز غفلت کرد بلکه با ارائه مشاوره و حمایت های مادی از تیم سازی به افزایش کیفت و کمیت عملکرد آن ها کمک کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد با بیان اینکه غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان مهم بوده، خاطرنشان کرد: کانون های مساجد یکی از مهمترین مقاصد برنامه های اوقات فراغت در نجف آباد به حساب می آیند که در مناطق روستایی امکان هم افزایی امکانات و برنامه ها در این مراکز وجود دارد.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌های گسترده کانون های مساجد و همکاری مشترک با دیگر نهادها امکان استفاده از امکانات برای مناطق دور دست ایجاد می‌شود.

کد خبر 1771044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha