فاصله گرفتن از صندوق رأی منجر به طمع دشمنان می‌شود/انتخاب اصلح دفاع از حرم است

دوستعلی با اشاره به جمله معروف شهید سلیمانی درباره جمهوری اسلامی؛ بر حضور در انتخابات و گزینش اصلح تأکید و بیان کرد: فاصله گرفتن از صندوق رأی منجر به طمع دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از راور؛ مجید دوستعلی، چهارشنبه شب(۱۳ تیر) در اختتامیه جشنواره تئاتر کانون‌های مساجد شهرستان ابتدا مطالبی درباره جوانان و ارزش مقطع جوانی بیان و عنوان کرد: هنر؛ زبان ویژه ابلاغ پیام است که چیز دیگری نمی‌تواند این ابلاغ را انجام دهد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسلام به هنر قیمت و ارزش می‌دهد؛ اظهار کرد: وقتی جوان با هنر عجین شود این قابلیت و استعداد و توانمندی، میدان داری عجیبی بوجود می آورد و عجین شدن این دو با مسجد، غوغا می‌کند.

وی سپس جایگاه مسجد در حکمرانی اسلامی را مورد اشاره قرار داد و افزود: اگر نقش ویژه مساجد را به آنان ببخشیم بسیاری از مشکلات در حوزه آسیب‌های اجتماعی، خدمت به محرومین، ارتباط با خدا و دیگران و... حل می شود.

دوستعلی ادامه داد: بر اساس ارزیابی‌ها، هر محله‌ای که مسجد فعال با توانمندی مختلف توانسته دیگران را جذب کند مشکل اخلاقی و آسیب اجتماعی و اختلاف بین مردم و... کمتر شده زیرا مسجد نقش خود را ایفا کرده و در حاکمیت دینی و حکمرانی اسلامی نقش مسجد این است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برخی فکر می کنند مسجد جایگاه تئاتر نیست در حالیکه با رعایت احکام دینی و شرعی منعی برای این کارها وجود ندارد و شهرستان راور هم که از قدیم الایام به هنرمندی تئاتر در مسجد و سرود معروف بوده و  این پیوند را باید گسترش بدهید و این فعالیت‌ها روح را بزرگ می‌کند و عظمت می‌دهد که همه از به برکت انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه شهید سلیمانی افتخار ما کرمانی‌ها است اما اخیراً در مناظرات نسبت به ایشان بی ادبی شد؛ افزود: این در حالی است که شهید سلیمانی در منطقه غوغا آفرید و رهبری هم فرمودند کارهایی که ایشان کرده در آینده معلوم خواهد شد.

دوستعلی با افزودن این مطلب که همین شهیدی که شهادت ایشان غوغایی در عالم رقم زد و دل او به عالم ملکوت وصل بود و از حرم معصومین دفاع کرد؛ فرمود جمهوری اسلامی حرم است؛ تأکید کرد: اگر می خواهیم مدیون خون شهید سلیمانی نباشیم، موظف به دفاع از حرم جمهوری اسلامی هستیم.

وی گفت: ما منکر مشکلات نیستیم اما یکی از مصادیق دفاع از حرم شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح است زیرا  اگر مردم از صندوق رأی فاصله بگیرند؛ دشمن، دندان تیز می‌کند؛ پس اگر سردار سلیمانی را دوست داریم و حرف او برای ما حرف شهید است، این حرم مدافع می‌خواهد و باید با انتخاب اصلح دل امام زمان و روح شهید سلیمانی و دل خانواده شهدا را شاد کرد .

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: انتخاب ما باید کشور را تعالی و رشد و جهت و مسیر بدهد نه اینکه خدای نکرده مایه خنده مستانه دشمن شود که دوباره شروع کنند بلکه باید انتخابی داشته باشیم که دشمن را مأیوس و ناامید کند اگر دنبال حفظ حرم هستیم.

وی افزود: شهید رئیسی به مردم امید می داد و دشمن را ناامید می‌کرد زیرا هرچه مسئولین در دل مردم باشند دشمن ناامید می شود زیرا او دنبال فاصه دادن بین مردم و مسئولین است در حالیکه شهید رئیسی دنبال پر کردن این فاصله بود پس ببینیم کدام خط و جهت را در انتخابات می‌خواهیم بیاویم تا کشور را به سرمنزل مقصود برساند که این انتخاب من و شما  است؛ راه هم وشن است پس با حضور و انتخاب اصلاح مدافع حرم باشیم.

کد خبر 1771064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha