جشن حماسه حضور در شهر شهباز برگزار شد

در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جشن حماسه حضور و رای اولی‌ها در شهر شهباز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، جشن حماسه حضور، "رای اولی ها" در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور قاسمی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرستان شازند، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شهباز در میدان امام حسین علیه السلام این شهر برگزار شد .

در این مراسم که با هدف ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تبیین اهمیت حضور در این حماسه ملی برگزار شد، علی رسولی فرمانده اسبق سپاه شازند، گفت: حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات خاری بر چشم دشمنان است.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری و مشارکت در پای صندوق های رای، بیان کرد: هر برگ رای نمادی از عزت، افتخار، اقتدار و پایبندی ملت ایران به نظام اسلامی است و سبب عقب نشینی دشمنان می شود.

این مقام مسئول به انتخاب فرد اصلح نیز اشاره کرد و ادامه داد: باید با تحقیق و بررسی به انتخاب فرد اصلح بپردازیم و با این مهم آینده درخشانی را برای ایران اسلامی رقم بزنیم.

رسولی همچنین به ویژگی های نامزد اصلح و انتخاب درست از نگاه قرآن و رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امید است همگان با توجه به این مهم در انتخابات حضور گسترده داشته و فرد اصلح را برای کشور انتخاب کنند.

کد خبر 1771086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha