عزم قرارگاهی بچه‌های مسجد برای نهضت مشارکت

نگاه کلّی به روند فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد نشان می دهد که ظرفیت قابل تأمل فرهنگی، هنری و ... مساجد با محوریت کانون مسجد همواره قابل تأمل است به ویژه در جریان مشارکت پرشور مردم در عرصه انتخابات اقدامات و برنامه های موثری انجام گرفته است.

خبرگزاری شبستان- البرز؛ شرکت در انتخابات یک وظیفه ملّی و جریانی برای حفظ عزت و اقتدار کشور است. موضوعی که کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به اهمیت آن ویژه برنامه های موثری را در دست اقدام دارند.

نگاه کلّی به روند فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد نشان می دهد که ظرفیت قابل تأمل فرهنگی، هنری و ... مساجد با محوریت کانون مسجد همواره قابل تأمل است به ویژه در جریان مشارکت پرشور مردم در عرصه انتخابات اقدامات و برنامه های موثری انجام گرفته است.

با فکر رأی دهیم

همزمان با آماده سازی ماه محرم، بسیاری از فعالان مسجدی به ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های بسیج با باور به ارزش های ایمانی و الهی گردهم آمدند تا بار دیگر با حضور در پای صندوق های رأی از آرمان های انقلاب و اسلام دفاع کنند؛ چرا که انتخابات به معنای عزّت ملّی است.

رهبرمعظم انقلاب در خصوص اهمیت این انتخابات و با تأکید بر این مطلب که با مردم با فکر رأی دهند آورده اند: مردم سرسری به مسئله انتخابات نگاه نکنند؛ رأی را از روی فکر و تأمل بدهند. وقتی ما براساس یک منطقی فکر کردیم، یک انتخابی کردیم، پیش خداوند متعال معذوریم؛ ممکن هم هست اشتباه کنیم ولی باز پیش خدای متعال معذوریم.

از تریبون آزاد تا تبلیغات خیابانی برای رشد مشارکت مردم در انتخابات

پخش سرود حماسی با محوریت کانون آفتاب و تبلیغات خیابانی انتخابات

کانون فرهنگی هنری آفتاب واقع در حسینیه قمر بنی هاشم(ع) کرج از جمله کانون های فرهنگی هنری محوری برای برپایی ویژه برنامه های بصیرتی و معرفتی به منظور حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی است.

اهمیت انتخابات و حضور مشارکت همه جانبه مردم در این عرصه به واقع موجی از هم افزایی دینی را فراهم کرده است و فعالان کانون فرهنگی هنری آفتاب با باور به این اصل مهم در قالب دیدارهای چهره به چهره، برپایی نشست های تبیینی بصیرتی همچنین تبلیغات خیابانی در این مسیر گام برداشتند.

کولیوند، مدیرکانون فرهنگی هنری آفتاب در این خصوص اظهار کرد: پخش آهنگ و سرود حماسی، توزیع شربت و بستی در خیابان شهید مطهری جنب گلزار شهداء از جمله اقداماتی بود که در این خصوص انجام شد.

مدیرکانون فرهنگی هنری آفتاب خاطرنشان کرد: ظرفیت کانون فرهنگی هنری در جهت نهضت مشارکت مردمی در جریان انتخابات مورد بهره برداری قرار می گیرد.

نشست تبیینی و بصیرتی در مسجدخاتم الانبیاء(ص) با هدف رشد مشارکت مردم

کریمیان در خصوص روند فعالیت کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: یکی از ویژه برنامه های کانون مسجد در طول دو هفته گذشته برپایی نشست های بصیرتی و تبیینی ویژه بانوان و دختران بود.

مدیرکانون فرهنگی هنری کانون مسجد خاتم الانبیاء اظهار کرد: هم افزایی و هم اندیشی با بانوان و دختران با هدف نقش آنان در حوزه خانواده از مهمترین مسائل قابل توجه در عرصه جریان انتخابات است.

از تریبون آزاد تا تبلیغات خیابانی برای رشد مشارکت مردم در انتخابات

به گفته وی، یکی از مهمترین اقدامات تبیین چهره به چهره اهمیت مشارکت در جریان انتخابات است موضوعی که فعالان مسجد خاتم الانبیاء به آن توجه ویژه ای دارند. 

انتخاب مسئول برای قوه مجریه به واسطه اختیارات و گستردگی فعالیتی که در ابعاد مختلف دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اینکه حضرت امام خمینی (ره) فرموده اند: « اگر مسئولان جمهوری اسلامی به فکر ایجاد حکومت جهانی امام زمان(عج) نباشند، خائن و خطرساز هستند، حتی اگر خدمت به مردم کنند» این فرمایش راهبردی نشان می دهد در حوزه انتخاب باید چه کسی را انتخاب کنیم. 

موضوع مهدویت و انقلاب سرفصل تلاش های کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های بسیج در مسیر تحقق مسجد تراز اسلامی است. موضوعی که با محوریت آن می توان انتظار دستاوردهای کلانی را داشت. 

کد خبر 1771105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha