شرکت ۲ هزار و ۱۰۰ دانشجو معلم در دومین دوره ارزیابی تکمیلی شایستگی معلمی

دکتر حقی با اشاره‌به اینکه دومین دوره ارزیابی تکمیلی شایستگی معلمی داوطلبان آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در حال برگزاری‌است، گفت: ۲‌هزار و ۱۰۰ نفر داوطلب در یک فرایند پنج مرحله‌ای به صورت تخصصی در دو بخش ارزیابی تخصصی و عمومی کاملا ارزیابی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، احمد حقی، امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین دوره ارزیابی تکمیلی شایستگی معلمی داوطلبان آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان خبر داد و اظهارداشت: این دوره از  دهم تیرماه آغاز شده است و تا ۳۰ تیرماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان افزود: این آزمون به صورت ویژه برای جذب دانشجومعلمانی که افتخار دارند پس از پایان تحصیلات به کسوت معلمی در بیایند بر گزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۱۰۰ نفر داوطلب در یک فرایند پنج مرحله ای به صورت تخصصی در دو بخش ارزیابی تخصصی و عمومی کاملا ارزیابی می شوند، عنوان کرد: در این راستا شایستگی های آنها برای ورود به عرصه معلمی تعیین و تکلیف داده می شود.

دکتر حقی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم فرایند علمی، دقیق و عادلانه ای را داشته باشیم سه مرحله آموزش ارزیابان و تسهیل گران را توسط مربیان و متخصصان ارزیابی و صلاحیت سنجی طی کردیم و بحمدالله با یک آمادگی کامل و اطمینان خاطر بالا این برنامه را اجرا خواهیم کرد.

کد خبر 1771112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha