راه‌اندازی پویش «عکس من در پای صندوق رای» در مسجد امام حسین(ع) مرزیجران

آگلی از راه اندازی پویش «عکس من در پای صندوق رای» به همت کانون فرهنگی هنری شهید علی اکبر سجادی، مسجد امام حسین(ع) در مرزیجران اراک خبر داد.

یاسین آگلی، با اشاره به اهمیت حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق های رای و همچنین تاکیدات رهبر معظم انقلاب به نهضت مشارکت، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: در این راستا کانون فرهنگی هنری شهید سجادی، فعالیت های گسترده ای را در فضای حقیقی و مجازی آغاز کرد.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علی اکبر سجادی، مسجد امام حسین(ع) مرزیجران افزود: راه اندازی کانال تحت عنوان  مسجد امام حسین علیه السلام برای تبیین و اهمیت حضور گسترده اقشار مختلف به ویژه اعضای کانون از جمله برنامه ها بود که پیام های مختلف در خصوص فرد اصلح، اهمیت حضور و مشارکت گسترده و در آن قرار می گیرد.

وی به توطئه دشمنان در راستای کمرنگ نشان دادن حضور مردم و تلاش در راستای جلوگیری از مشارکت آحاد مردم بیان کرد: این مسائل به صورت ویس، متن و کلیپ از مسئولان و افراد برجسته فرهنگی، علمی و سیاسی در کانال بارگزاری و افراد به بحث و تبادل نظر در رابطه با مسائل مختلف می پردازند.

 عکس من در پای صندوق رای

 راه‌اندازی پویش «عکس من در پای صندوق رای» در مسجد امام حسین(ع) مرزیجران

آگلی به راه اندازی پویشی تحت عنوان «عکس من در پای صندوق رای» اشاره کرد و گفت: این پویش با هدف تشویق افراد به حضور در انتخابات برگزار شد که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی اهالی مرزیجران روبرو شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید سجادی ادامه داد: در این پویش با وجود اینکه مسجد امام حسین(ع) شعبه اخذ رای بود اعلام شده افراد با حضور در مسجد علاوه بر شرکت در انتخابات عکس خود را در هنگام رای دادن برای ما ارسال کنند تا علاوه بر شرکت در قرعه کشی عکس آنها نیز در کانال کانون و محله مرزیجران بارگزاری شود.

وی با بیان اینکه این پویش برای همه سنین و اقشار است، اظهار داشت: بچه های که هنور به سن تکلیف سیاسی نرسیده اند نیز می توانند با والدین خود در این پویش شرکت کنند.

راه‌اندازی پویش «عکس من در پای صندوق رای» در مسجد امام حسین(ع) مرزیجران

آگلی با اشاره به اینکه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شد، گفت: علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند روز جمعه با حضور در مسجد و شرکت در انتخابات به پویش عکس من در انتخابات بپیوندند.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید سجادی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در پویش عکس های خود را به آیدی های   @A_h_dadvar, @Mmohammadi592 ارسال کنند.

وی همچنین با اشاره به انجام فعالیت های گسترده کانون همچون نشست های بصیرتی و آگاهی بخشی در رابطه با اهمیت حضور و انتخاب فرد اصلح نیز گفت: این برنامه ها با همکاری خانه قرآن شهید علی اکبر صالحی در حال انجام است.

راه‌اندازی پویش «عکس من در پای صندوق رای» در مسجد امام حسین(ع) مرزیجران

کد خبر 1771120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha