مساجد سنگری اثرگذار برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات هستند

حجت الاسلام موسوی مسجد را سنگر بصیرت افزایی و روشنگری خواند و گفت: استفاده از این ظرفیت در فرصت باقی مانده برای حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری ضروری است.

حجت الاسلام سیدمحسن موسوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در کشور ایران اسلامی است.

امام جمعه پلدختر انتخابات را پشتوانه عظیم نظام و کشورخواند و افزود: حضور مردم در انتخابات به معنای مشارکت در سرنوشت کشور و سرنوشت خودشان بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی مسجد را بهترین پایگاه و سنگر بصیرت بخشی عنوان و اظهارکرد:  ائمه جماعات در این سنگر باید در جهت بصیرت افزایی و دعوت به حضور در پای صندوق های رای در راستای مشارکت حداکثری گام بردارند.

حجت الاسلام موسوی حضور و مشارکت بالا در کنار انتخاب اصلح را مهم خواند و گفت: در سنگر مساجد باید به بیان ویژگی های فرد اصلح بپردازیم و در این فرصت محدود که در اختیار می باشد روشنگری لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات تجلی قدرت مردم ایران اسلامی پای صندوق‌های رأی است، اظهار کرد: مردم باید شرکت در این رویداد بزرگ سیاسی را جدی بگیرند و برای حضور در این عرصه تردید نکنند زیرا مشارکت پرشور انتخاباتی مسئولیتی همگانی که ضریب امنیت و اقتدار ایران اسلامی را بالا می برد و ترسیم کننده سرنوشت منطقه و دنیا است.

امام جمعه پلدختر بیان داشت: همانطور که مردم در بدرقه شهید جمهور و شهدای خدمت حماسه آفریدند، انتظار می رود امروز نیز با حضور آگاهانه و پرشور و حداکثری در دور دوم انتخابات این حماسه را کامل نمایند.

کد خبر 1771122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha