دعوت نمایندگان مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری برای دور دوم انتخابات

نمایندگان گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی مشترک از مردم همیشه در صحنه گیلان برای حضوری پرشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز ۱۵ تیر دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، نمایندگان گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی مشترک از مردم همیشه در صحنه گیلان برای حضوری پرشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز ۱۵ تیر دعوت کردند.


آیت الله رسول فلاحتی، آیت الله سیدعلی حسینی اشکوری، آیت الله رضا رمضانی و آیت الله علی کاظمی در پیامی مشترک از مردم ولایتمدار و شهیدپرور گیلان برای خلق حماسه‌ای دیگر در ۱۵ تیر ۱۴۰۳، پای صندوق‌های رای دعوت کردند.

در پیام نمایندگان گیلان در مجلس خبرگان رهبری آمده است:

انتخابات یکی از مهمترین جلوه‌های مردم سالاری دینی و مظهر تام تاثیر اراده ملت در سرنوشت خویش است. انتخابات به عنوان یک حق عمومی و وظیفه شرعی و ملی برای آحاد ملت است که می‌تواند آینده امت را جهت دهد و مردم غیرتمند ایران، ۴۵ سال است که با حضور هوشمندانه و عزتمندانه خود در این میدان، دشمنان اسلام و بشریت را مایوس ساخته اند و هم اکنون هنگامه ادای تکلیفی دیگر است.

حضور آگاهانه مردم در این انتخابات گامی بلند در راستای استحکام و تثبیت جمهوری اسلامی ایران و خنثی کننده نقشه‌های شوم دشمنان این سرزمین اسلامی است ، چنان که ولی امر مسلمین فرموده اند: «انتخابات می‌تواند برای کشور و ملت ما یک وسیله‌ی مصونیت و یک نمودار اقتدار باشد و ملت و نظام اجرایی کشور را در مقابله‌ی با چالش‌های گوناگون جهانی، از گذشته مستحکم‌تر کند.» 

مردم غیور، شهیدپرور و قهرمان گیلان که در مقاطع مختلف حرکت انقلاب اسلامی حضور جدی داشته و بصیرت ایشان همواره روشنی بخش است، همچون همیشه در پشتیبانی از نظام اسلامی و ادای تکلیف شرعی و ملی خود سربلند و در پیشگاه الهی سرافراز خواهند بود. 

ما خادمان این مردم غیور و سربلند، از همه شما مردم انقلابی و خداجوی گیلان دعوت می‌کنیم روز جمعه ۱۵ تیر، با مشارکت حداکثری خود و انتخابی اصلح، به ادامه اجرای برنامه‌های شهید جمهور و اعتماد سازی مردم به مسئولان امیدوار باشیم.

کد خبر 1771135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha