مساجد، کانون مشارکت حداکثری در انتخابات هستند

باقری گفت: انتخابات‌پیش رو یکی از سرنوشت سازترین انتخابات است و کانون‌مساجد، کانون و محفل مشارکت حداکثری در انتخابات هستند و می توانند در حضور حداکثری نقش آفرین باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،    با توجه به‌ فعالیت قرارگاه نهضت مشارکت ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با هدف لبیک به فرمان حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، کانون‌مساجد مختلفی در استان‌ مازندران گوش به فرمان رهبری در این امر مشارکت کرده و فعالانه در قرارگاه نهضت روشنگری شرکت کردند.

کانون زینبیه نکا یکی از کانون های فرهنگی هنری استان‌مازندران است که ضمن فعالیت همه‌جانبه در برنامه های مناسبتی این بار هم گوش به فرمان رهبری، پیش قراول در عرصه انتخابات وارد عمل شده‌است.

باقری، مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در بخش نشست های بصیرتی و برگزاری مسابقات و نمایشگاه‌های مختلف همه‌تلاش خود را به کار گرفت تا در کنار امام‌جماعت کانون و بچه مسجدی در عرصه حضور خوش بدرخشد.

این کانون در دور اول انتخابات فعالانه وارد عمل شد، این بار هم در قرارگاه نهضت روشنگری در انتخابات فعالانه وارد عمل شد و با تشکیل 

محمدعلی باقری_مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا نکا گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: با توجه به فرمایش امامین انقلاب که‌ امام راحل، مسجد را پایگاه و سنگر اعلام کردند و رهبری هم فرموند همه کارها باید در مسجد و با حضور معتمدین و مومنین‌پیگیری شود، باید در مسجد حضور فعالانه داشت.

وی افزود: از جمله کار مهم‌ما در مساجد و با حضور بچه مسجدی ها و فعالان، برگزاری انتخابات است که‌موجب غرور و اقتدار و افتخار ملی است.

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا یادآور شد: سربلندی ملت ما در برابر استکبار و ایادی، برگزاری انتخابات است که در کانون مساجد می توان کارهای مهمی انجام داد.

باقری گفت: مسجد بهترین مکان برای هم افزایی و همگرایی و همصدایی است تا با روایتگری و روشنگری برای سربلندی نظام استفاده کرد.

وی افزود: تبیین جهاد و جهاد تبیین در کانون های مساجد انجام‌می شود که نقش مهم و با اهمیتی در مشارکت حداکثری مروم دارند و با برگزاری نشست های بصیرتی و فرهنگی و مسابقات در این بخش وارد شد که درکانون در این بخش تلاش شد.

رئیس هیات مذهبی مازندران همچنین خاطر نشان کرد: مسجد در شاخصه های مختلف با برگزاری کلاس های فرهنگی و هنری، برگزاری مسابقات و نمایشگاه‌ها و استفاده از خطبا می تواند نقش آفرین باشد.

باقری گفت: انتخابات‌پیش رو یکی از سرنوشت سازترین انتخابات است و کانون‌مساجد، کانون و محفل مشارکت حداکثری در انتخابات هستند و می توانند در حضور حداکثری نقش آفرین باشند.

وی یادآور شد: کانون‌های مساجد در بدنه مسجد قرار داشته و کانون‌مساجد، کانون مشارکت حداکثری در انتخابات هستند و محفل حضور حماسه عظیم در انتخابات است و در انتخابات‌پیش رو هم نقش آفرینی مهم تر و مؤثرتری خواهد داشت.

کد خبر 1771146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha