« کتاب خوب» تولید کالای فرهنگی هنری برمبنای ارزش و توحید است

دانایی با اشاره به اهمیت روز قلم و ضرورت رشد و بسط انگاره های دینی گفت: یکی از مهمترین کالاهای فرهنگی هنری نوشتن کتاب خوب است به ویژه آنکه با محوریت ارزشی و توحیدی همراه باشد.

مهدیه دانایی با تبریک فرا رسیدن روز قلم و هفته آفرینش های ادبی آیینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: « کتاب خوب» تولید کالای فرهنگی هنری مبتنی بر ارزش و توحید است.

مسئول خواهران بسیج هنرمندان استان البرز با اشاره به اهمیت روز قلم و ضرورت رشد و بسط انگاره های دینی بیان کرد: یکی از مهمترین کالاهای فرهنگی هنری نوشتن کتاب خوب است به ویژه آنکه با محوریت ارزشی و توحیدی همراه باشد.

نویسنده کتاب تعزیه آخر ( روایت زندگی شهید اصغر الیاسی) افزود: شبکه های تولید کنندگان فرهنگ با باور به ارزش و اهمیت کتاب به ویژه در حوزه ادبیات مقاومت و پایداری، پیشران جریانی مبتنی بر رشد ارزش های ایمانی و الهی در جامعه هستند. 

وی با اشاره به ضرورت پیوندهای گسترده فرهنگ و جامعه عنوان کرد: یکی از حوزه های مهم و اساسی در تبیین انگاره های ایمانی و الهی، حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت است که این مهم به واسطه تولید و نشر کتاب خوب معنا می یابد. 

دانایی با بیان این مهم که نیازجامعه امروز به ویژه کودکان و نوجوانان تولید محصولات فرهنگی ارزش محور است، اظهار کرد: محصول فرهنگی هنر به ویژه کتاب فرآورده ای فرهنگی در مسیر معناسازی مفاهیم ارزشی و آیینی در میان مردم است. 

نویسنده کتاب قرارگاه محمود ادامه داد: مطالعات گسترده در حوزه فرهنگ نشان می دهد که ساختارمندی این حوزه در گرو تعامل موثر اهل هنر با مردم است به ویژه در جامعه ایران که با رویکرد انقلاب و مهدویت در مسیر رسیدن به قله قرار دارد. 

مسئول خواهران بسیج هنرمندان استان البرز خاطرنشان کرد: تحولات فرهنگی در عصر مدرنیته نتوانسته است هجمه ای به پایه های قوی ادبیات پایداری و ادبیات ایران وارد کنند چرا که مبنا و پایه ادبیات غنی ایران برگرفته از توحید و نگرش ایمانی است. 

کد خبر 1771154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha