خرید و فروش آرا و اخلال در انتخابات جرم است

خرید و فروش آراء، تهدید و تطمیع، رای دادن با مدارک هویتی جعلی، اخلال در امر انتخابات جرم می باشد و هیات های اجرایی و نظارت موظفند در صورت دریافت گزارش در این خصوص مرتکبین را به مراجع قضایی تحویل دهند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری شبستان، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۷ تاکید کرد: به استناد ماده "۳۳" قانون انتخابات ریاست جمهوری، خرید و فروش آراء، تهدید و تطمیع، رای دادن با مدارک هویتی جعلی، اخلال در امر انتخابات جرم می باشد و هیات های اجرایی و نظارت موظفند در صورت دریافت گزارش در این خصوص مرتکبین را به مراجع قضایی تحویل دهند.

متن اطلاعیه ستاد انتخابات کشور در پی می آید:

بسمه تعالی

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی، مجریان و اعضای محترم شعب اخذ رای مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری می رساند، براساس ماده " ۱۰ " قانون انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر مخفی بودن آراء رای دهندگان، تصویربرداری از آراء و انتشار آن ممنوع می باشد.

به استناد ماده " ۳۳ " قانون فوق الذکر، خرید و فروش آراء تهدید و تطمیع ، رای دادن با مدارک هویتی جعلی، اخلال در امر انتخابات جرم می باشد و هیات های اجرایی و نظارت موظفند در صورت دریافت گزارش در این خصوص مرتکبین را به مراجع قضایی معرفی نمایند.

کد خبر 1771155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha