نقش آفرینی و هنرنمایی گروه های سرود برای انتقال پیام‌های انقلاب

مدیر مجموعه فرهنگی تربیتی منتخب کشوری پسران خورشید گفت: طی سال‌های اخیر گروه‌های سرود توانسته‌اند با نقش آفرینی و هنرنمایی خود، پیام‌های انقلاب را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان انتقال دهند.

«پیمان جمشیدی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: ۹۸ نفر از هنرمندان عرصه سرود در قالب سه گروه «پسران خورشید»، «بچه‌های بهشت» و «دختران آفتاب» با حضور مسئولین استانی تجلیل شدند.

مدیر خانه سرود استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر مجموعه فرهنگی تربیتی منتخب کشوری «پسران خورشید» گفت: طی سال‌های اخیر گروه‌های سرود توانسته‌اند با نقش آفرینی و هنرنمایی خود پیام‌های انقلاب را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان انتقال دهند.

 وی افزود: مجموعه فرهنگی تربیتی «پسران خورشید» کانون فرهنگی و هنری الرحمن حدود ۱۹ سال است که با تهیه و تولید آثار فاخر هنری و جذب، تربیت و آموزش بیش از هزاران نفر در این حوزه توانسته است سکاندار حوزه هنر، خاصه سرود، آواها و نغمه‌های آئینی و انقلابی در سطح کشور باشد.

جمشیدی گفت: شهریور ماه امسال گروه منتخب «پسران خورشید» عازم تهران خواهند شد و در جشنواره بین المللی سرود فجر حضور و به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 1771165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha