تاثیرگذاری مساجد در ماراتون رقابت‌ کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری

سرهنگ پارسا گفت: مساجد در ماراتون رقابت‌ کاندیداها ، وحدت و انسجام ملی نقش تاثیرگذاری دارند.

سرهنگ مهدی پارسا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با اشاره به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: این انتخابات از حساس ترین انتخابات در کشور است.‌

مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مشارکت مردم در همه عرصه سیاسی بسیار حائز اهمیت است افزود: نقش مردم در انتخابات زمینه‌ساز معرفی ایرانی قوی، متکی به ملت و کشوری مستقل دربرابر ابرقدرتها و زیاده خواهان در برابر افکار عمومی جهان بوده و نشان دهنده نقش بی بدیل مردم در تعیین سرنوشت اجتماعی سیاسی و فرهنگی خود می باشد.

وی افزود: انتخابات بیانگر مردم سالاری دینی ایران اسلامی است، لذا باید علاوه بر حضور حداکثری برای انتخاب اصلح نیز تلاش مضاعف صورت بگیرد.

پارسا تصریح کرد: بنابراین برای انتخاب رئیس جمهوری اصلح شایسته است به شاخص هایی که رهبر معظم انقلاب برای یک رئیس جمهور اصلح معرفی کردند توجه کنیم، طبق تاکید ایشان دیندار بودن کاندیدا به عنوان یکی از مهم ترین شاخص های نماینده اصلح باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: از دیگر ویژگی‌های یک رئیس جمهور شایسته این است که به استقلال و خودکفایی کشور اعتقاد قلبی داشته باشد، مصالح و منافع ملی را بر منافع فردی، قومی و جناحی ترجیح دهد و اهل مبارزه با فساد باشد، در واقع زمینه‌های فساد را از بین ببرد.

مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان خاطر نشان کرد: بنابراین بر اساس مولفه های جمهوریتِ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم خود تصمیم می‌گیرند که چه تفکری در قوه اجرایی برآی آنان تصمیم گیری و تصمیم سازی کند.

پارسا خاطر نشان ساخت: مردم در طول تاریخ انقلاب اسلامی برای مشورت و قطعی شدن نظرات خود در خصوص انتخاب اصلح، به مساجد و ائمه جماعات مراجه کرده و به عنوان ملجأ سیاسی و اجتماعی از ائمه جماعات مساجد مشورت می‌گیرند.

وی به نقش مساجد در تبلیغات انتخاب اصلح اشاره و اضافه کرد: لذا باید گفت مساجد به مثابه صدر اسلام منبع و ملجأ مؤمنین در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی هاست و بنا به اهمیت مساجد و منابر؛ ائمه جماعات، ریش سفیدها و هیئت های امنای مساجد تلاش کردند تا در ماراتون رقابت‌ کاندیداها، وحدت و انسجام ملی به عنوان سرمایه‌های تجدید ناپذیر ایران اسلامی حفظ شده و سوالات و شبهات احتمالی مردم پاسخ داده شود.

مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان اظهار کرد: در این مسیر ائمه محترم جماعات ضمن بهره‌مند کردن مؤمنین مراجعه‌کننده از نظرات مشورتی خود با نقش هدایتگری خود در محلات، روستاها و شهرها مردم، جوانان و زنان و مردان را برای شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح هدایت کرده و خواهند کرد.

کد خبر 1771170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha