روایت حماسه حضور مازندرانی ها در وقت اضافه انتخابات

امروز ۱۵ تیرماه هم‌زمان با دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری مردم استان‌مازندران با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای از جنس حضور خلق خواهند کرد.

خبرگزاری شبستان _استان مازندران _مریم نظری/ استان مازندران با جمعیت ۲ میلیون و ۴۹۰ هزار نفر  واجد شرایط رای دادن، دارای ۳ هزار و ۲۲۸ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که با شروع زمان رأی گیری در ساعت ۸ صبح در حال انجام فعالیت هستند.
از نخستین دقایق آغاز فرایند انتخابات، مردم استان‌مازندران در نقاط مختلف شهری و روستایی با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی، آرای خود را در صندوق انداختند.
مردم در شهرهای مختلف مازندران  امروز و در دور دوم با وحدت همیشگی و مثال زدنی در شعبات اخذ رأی حاضر می شوند و مشارکت خود را در این رویداد سیاسی و ملی به ثبت می رسانند.

روایت حماسه حضور مازندرانی ها در وقت اضافه انتخابات
امروز همه. مردان و زنان سرزمین علوی ما مازندران، دوشادوش یکدیگر جلوه‌ای از اتحاد و انسجام اسلامی را به نمایش گذاشتند تا بگویند همچنان به آرمان‌های والای نظام جمهوری اسلامی وفادارند و یک بار دیگر به ندای رهبر فرزانه لبیک می گویند.

آمدیم تا بگوییم نسبت به سرنوشت خود و میهن بی تفاوت نیستیم

قربانی یکی از شهروندان‌مازندرانی به عنوان یک رأی اولی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: امروز زمان‌حضور ماست و باید به جهانیان اعلام ‌کنیم که نسل جدید هم‌پای نسل گذشته پای انقلاب است.
وی افزود: برای ادای دین و تکلیف شرعی امروز در انتخابات شرکت کرده ام و می دانم که همین یک رأی من هم در تعیین سرنوشت جامعه اثرگذار است.
این شهروند مازندرانی گفت: آمدم تا بگویم نسبت به سرنوشت خود و میهن مان بی تفاوت نیستیم و بار دیگر نقشه های دشمنان را نقش برآب می کنیم.
داودی دیگر شهروند مازندرانی هم  به خبرنگار شبستان در استان‌مازندران گفت:  انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت کشور است و بی تفاوتی در این برهه از زمان، به ضرر خودمان است.

روایت حماسه حضور مازندرانی ها در وقت اضافه انتخابات
وی افزود: امروز همراه خانواده در این‌انتخابات شرکت می کنیم تا وفاداری خود را به انقلاب و نظام و مسوولیت پذیری نسبت به آینده کشورمان اعلام‌کنیم.

قهر با صندوق رأی، قهر با سرنوشت است

مسعود فلاح_ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد:  مشکلات برا همگان وجود دارد، اما اکنون زمان انتخاب و حضور حداکثری است و باید با انتخاب اصلح  اقتدار نظام را افزایش داده و پای ولایت و شهدا بیاستیم و به بیراهه نزنیم.
وی افزود: انقلاب ما به آسانی بدست نیامد و باید برای استمرار آن  تلاش کرد.

روایت حماسه حضور مازندرانی ها در وقت اضافه انتخابات
به گفته فلاح، همه ما سر سفره نظام نشسته ایم و باید دغدغه انقلاب را داشته باشیم و بدانیم که قهر با صندوق رأی، قهر با سرنوشت خود و میهمن‌مان است و لذا بلید مسوولانه حضور حداکثری داشته و فرد اصلح را انتخاب کنیم ...

حضور حداکثری در انتخابات اقتدار و قدرت نظام است

غلامرضا شریعتی_نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: همه ما در برابر آینده کشور مسوولیم و رأی ملت و حضور در انتخابات افزایش اقتدار و قدرت ملی است.
وی افرود: حضور در انتخابات، اقتدار کشور و بیعت دوباره با امامین انقلاب و شهداست و امروز ملت غیرتمند ما با حضور در انتخابات ولایتمداری خود را ثابت خواهند کرد.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: انتخاب اصلح در کنار مشارکت حداکثری مساله مهم دیگری است که نباید از این مهم غافل شویم و باید با حماسه حضور حداکثری و مشارکت همه‌جانبه، قدرت و اقتدار نظام را به رخ جهانیان بکشانیم.
حضور در پای صندوق اخذ رأی وظیفه شرعی ماست و مازندران همواره در برهه‌های حساس نشان داده‌اند پای آرمان‌های والای نظام ایستاده‌اند.

کد خبر 1771171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha