اراده ملت در تعیین سرنوشت‌شان در انتخابات تجلی می‌یابد

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه اراده ملت در تعیین سرنوشت شان در انتخابات تجلی می‌یابد گفت: پاسداری از جمهوریت و مردم سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شرکت پرشور آحاد جامعه در این رخداد بزرگ ملی رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی_ رییس کل دادگستری استان گیلان طی پیامی از مردم فهیم استان گیلان برای شرکت در انتخابات ۱۵ تیر دعوت کرد.

وی با بیان اینکه، اراده ملت در تعیین سرنوشت شان در انتخابات تجلی می یابد و پاسداری از جمهوریت و مردم سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شرکت پرشور آحاد جامعه در این رخداد بزرگ ملی رقم خواهد خورد گفت: اینجانب از همه گیلانیان شریف به ویژه قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان گیلان دعوت می کنم تا بار دیگر با حضور در انتخابات ریاست جمهوری از روی آگاهی، به وظیفه ملی و دینی خود عمل نموده و در مسیر اعتلای کشور و عظمت و اقتدار میهن اسلامی‌مان گام بردارند.


هرگونه اهانت به افراد و رقبای انتخاباتی در فضای مجازی جرم و قابل تعقیب است

سیف اله مسرور _دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان نیز با بیان اینکه  هرگونه اهانت به افراد و رقبای انتخاباتی در فضای مجازی جرم و قابل تعقیب است افزود: به موجب قانون، جانب داری و تبلیغ له و علیه کاندیداها از سوی عوامل اجرایی از قبیل فرمانداران و بخشداران و دهیاران و اعضای نیروهای مسلح و همچنین عواملی که وظیفه نظارت بر امر انتخاب را بر عهده دارند ممنوع و در صورت اثبات، مستوجب مجازات حبس و محرومیت اجتماعی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه با هرگونه اعمال و گفتاری که منجر به تحریک و درگیری افراد و اختلاف بین قومیت ها شود به شدت برخورد خواهد شد تصریح کرد: دادستان های استان با جدیت و دقت کافی فضای انتخاباتی را رصد و قاطعانه با جرائم برخورد کنند.

کد خبر 1771176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha