چشم جهان دوخته به انتخابات ایران است

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه چشم جهان دوخته به انتخابات ایران است، گفت: بدخواهان نظام و استکبار جهانی منتظر نتیجه انتخابات هستند و بر این اساس هر چه قدر حضور مردم باشکوه تر باشد نظام جمهوری اسلامی از پشتوانه مردمی بیشتری برخوردار خواهد بود.

حجت الاسلام علی رحمانی-امام جمعه قاین- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: بعد از آن همه تاکید و توصیه مقام معظم رهبری در خصوص دیگر جایی برای حرف زدن ما باقی نمی ماند.

وی با تاکید بر اینکه چشم جهان به ویژه استکبار جهانی امروز به ایران دوخته است، افزود: آن ها منتظر نتیجه انتخابات هستند و بر این اساس هر چه قدر حضور مردم باشکوه تر باشد نظام جمهوری اسلامی از پشتوانه مردمی بیشتری برخوردار خواهد بود.

حجت الاسلام رحمانی بیان کرد: کسی که رای می‌دهد با رای خودش چند کار انجام می دهد ابتدا رئیس جمهور منتخب خودش را انتخاب می کند و به پشتیبانی از نظام می پردازد و این واجب سیاسی را انجام می دهد.

امام جمعه قاین در پایان گفت: امروز دشمن و بدخواهان و استکبار جهانی حساس تر شده اند و به همین دلیل اهمیت این دوره از انتخابات برای ما بیشتر شده است و از واجدین شرایط درخواست داریم در انتخابات حضور پیدا کنند و وظیفه ملی و انقلابی و دینی خود را انجام دهند.

کد خبر 1771236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha