خروش جوانان کویرنشنین در پای صندوق های رای

جوانان خراسان جنوبی در دور دوم انتخابات با حضور در پای صندوق های اخذ رای، حماسه ای باشکوه را رقم زدند و به جهان ثابت کردند همچون شهدای انقلاب، گوش به فرمان رهبری هستند.

خبرگزاری شبستان-خراسان جنوبی؛ زینب روحانی مقدم- مردمی بودن انقلاب اسلامی و نقش مردم در حفظ و استمرار آن بر هیچ کس پوشیده نیست و شرکت در انتخابات و حضور پرشور مردم در آن یکی از عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی محسوب می شود.

یکی از اقشار مهمی که حضور آنان در انتخابات سبب پرشور شدن این میدان سیاسی می شود، جوانان هستند؛ کسانی که با شور جوانی خود، شور انتخابات را افزایش می دهند و حضور جوانان در انتخابات یک سیلی به دهان استکبار جهانی به خصوص آمریکا است.

جوانان خراسان جنوبی به پیروی از شهدا امروز به پای صندوق‌های اخذ رای آمده‌اند تا در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حماسه ساز شوند و بگویند که پشتیبان نظام و گوش به فرمان رهبری هستند.

جوانان این استان کویری امروز ثابت کردند که نمی‌گذارند خون شهدا پایمال شود و وصیت شهدای عزیزی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر روی زمین بماند و به پیروی از شهدا به میدان جهاد سیاسی آمده اند تا برگ زرینی را در تاریخ ثبت کنند.

خروش جوانان کویرنشنین در پای صندوق های رای

*انتخابات؛ فرصتی برای نقش آفرینی سیاسی جوانان

محمد که ۲۱ بهار از زندگی خود را پشت سر گذاشته است در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: امروز هر برگ رای که در صندوق ها انداخته می شود در واقع رای به نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه انتخابات فرصتی برای نقش آفرینی سیاسی جوانان است، افزود: با شرکت در انتخابات می توانیم سرنوشت کشور را تعیین کنیم و این جوانان هستند که آینده سازان این نظام و کشور خواهند بود.

محمد در ادامه گفت: جوانان با حضور در انتخابات، سبب ناامیدی دشمنان نظام اسلامی می شوند چرا که دشمن فکر باطل می کند که توانسته است جوانان این سرزمین را فریب دهد در حالی که جوانان ایرانی هرگز فریب نقشه ها و وعده های پوچ و توخالی آنان را نخواهند خورد و این را امروز در صحنه انتخابات ثابت کردند.

خروش جوانان کویرنشنین در پای صندوق های رای

*اشتغال؛ مهم ترین درخواست جوانان از رئیس جمهور آینده

حسین ۲۰ ساله یکی دیگر از جوانان خاوران است که در گفتگو با خبرنگار شبستان در خصوص علت حضورش در انتخابات اظهار کرد: شرکت در انتخابات را حق خودم می دانم چرا که با شرکت در انتخابات به جهان ثابت می کنم همچون شهدای پای این انقلاب ایستاده ام.

وی افزود: جوانان خراسان جنوبی همواره در صف اول حماسه سازی بوده اند و خواهند بود و امروز نیز با حضور در انتخابات علاوه بر اینکه پایبندی خود به انقلاب را بیان می کنند بلکه گلایه خود از مشکلات را به گوش می رسانند.

حسین آقا در ادامه گفت: مهمترین درخواست جوانان از رئیس جمهور آینده بحث اشتغال است. درخواست داریم تا با احیای واحدهای اقتصادی و توجه به ظرفیت های داخلی فرصت اشتغال را برای جوانان فراهم کند.

خروش جوانان کویرنشنین در پای صندوق های رای

*جوانان از حضور در انتخابات غافل نشوند

فاطمه حسنی یکی دیگر از جوانان خراسان جنوبی است که در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: جوانان آینده سازان این سرزمین هستند و باید خود را در صحنه های مختلف از جمله انتخابات محک بزنند.

وی با بیان اینکه انتخابات فرصتی برای کسب تجربه در حوزه سیاست است، افزود: جوانان با حضور در انتخابات می توانند تجربه های بسیاری را در حوزه سیاست کسب کنند و با نظرات و ایده‌های بسیاری آشنا شوند و تجربه‌ای است که هرگز فراموش نمی‌شود.

حسنی در ادامه گفت: جوانان از شرکت در انتخابات غافل نشوند و این فرصت را از دست ندهند تا وجود خودشان و اهمشت حضور خود را به گوش مسئولان و حتی بدخواهان نظام برسانند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر روی حضور در انتخابات تاکید بسیاری دارند، افزود: شرکت در انتخابات، لبیک به رهبری است و اگر خودمان را پیرو ولایت فقیه و راه شهدا می دانیم باید به وصیت آنان یعنی شرکت در انتخابات عمل کنیم.

کد خبر 1771239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha