یک پرونده تخلف انتخاباتی در مرحله اول انتخابات تشکیل شد

آسیابی گفت: در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یک پرونده تخلف مربوط به شهر گرگان تشکیل شد و در حال رسیدگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حیدر آسیابی امروز (جمعه ۱۵ تیر) در ستاد خبری ستاد انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری، ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی برای حضور به موقع تشکیل شده و  تذکرات لازم داده شد.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه سلامت انتخابات بر عهده دستگاه قضا است، افزود: در مرحله اول انتخابات، یک پرونده تخلف مربوط به شهر گرگان تشکیل شد و در حال رسیدگی است.

وی ادامه داد: همه قضات ما در شعب رسیدگی حضور داشته و دادستان های ما در سطح شهر حضور دارند و با متخلفین قاطعانه برخورد خواهند شد.

آسیابی اظهارداشت: تاکید مجدد ما بر رعایت نظم و قانون انتخابات است و به نامزدها و طرفداران و نماینده‌های آنان توصیه می شود تا اخلاق را رعایت کنند.

وی گفت: با توجه به سازو کارهایی که در قانون پیش بینی شده هر ۲ نامزد در صندوق های اخذ رای نماینده دارند و شمارش آرا با حضور نمایندگان آنها اتفاق می افتد.

کد خبر 1771250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha