آیت الله محمدی لائینی رأی خود را به صندوق انداخت

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران با حضور در مصلی امام خمینی(ره) ساری رأی خود را به صندوق انتخابات ریاست جمهوری انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه درمازندران با حضور در مصلی امام خمینی(ره) ساری ضمن انداخت رأی خود به صندوق انتخابات ریاست جمهوری ضمن تحسین حضور باصیرت مردم در انتخابات دور دوم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند "شنیدم شور و شوق مردم در این مرحله بیشتر است که اگر چنین باشد خرسند کننده است" ما همینطور احساس می کنیم که شور و شوق در این مرحله بیشتر است.

وی گفت: به فرموده امام راحل (ره) میزان رای ملت است و هر کس را که ملت انتخاب کنند همان برای ما ملاک است و آن شخص رئیس جمهور همه ما خواهد بود که امید می رود هر عزیزی که انتخاب می شود این موقعیت را به عنوان امانت حفظ کند و وظیفه خود را در قبال مردم به نحو احسن انجام دهد.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات در ساعات اولیه اخذ رای، افزود: انتظار می رود مردم زودتر بیایند و این حق خود را استیفا کنند و تکلیف خود را ادا کنند.

کد خبر 1771267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha