اخذ رأی مردم استان مرکزی در یک هزار و ۶۸ صندوق ثابت و سیار

نظری گفت: یک هزار و ۶۸ صندوق ثابت و سیار از ساعت ۸ صبح امروز جمعه (15 تیر ماه) در حال اخذ رأی مردم استان مرکزی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، بهنام نظری، با اشاره به اینکه یک هزار و ۶۸ صندوق ثابت و سیار در حال اخذ رأی مردم در دور دوم چهاردهمین مرحله انتخابات ریاست جمهوری هستند، گفت: ضمن تقدیر از مردم فهیم استان تقاضا داریم شرکت در انتخابات به ساعات پایانی موکول نکنند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی همچنین با اشاره به اینکه ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارت، انتظامی، امنیتی، رسانه‌ای و ... در برگزاری انتخابات نقش‌آفرینی هستند، ادامه داد: یک میلیون و ۱۴۶هزار نفر در استان مرکزی واجد شرایط در برای شرکت در انتخابت هستند.

وی با بیان اینکه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (جمعه) راس ساعت هشت صبح و همزمان با نقاط مختلف کشور در یک‌هزار و ۶۸ شعبه اخذ رای ثابت و سیار استان مرکزی آغاز شد، اضافه کرد: ۱۹ هزار و ۷۲۰ رای اولی در استان یعنی متولدین تا ۱۵ تیرماه ۱۳۸۵ به بعد می‌توانند در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه رأی دهندگان باید کارت ملی هوشمند و یا شناسنامه خود را همراه داشته باشند، اظهار داشت: امکان خوانش کارت ملی قدیمی در دستگاه بارکد خوان ممکن نیست، بنابراین برای افرادی که کارت ملی قدیمی دارند وجود شناسنامه لازم است.

اخذ رأی مردم استان مرکزی در یک هزار و ۶۸ صندوق ثابت و سیار

کد خبر 1771285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha