عزم من بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم است

علی طیب نیا وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی، علیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله شخصیت هایی بودند که امروز دوشنبه ۱۸ تیر به دیدار رئیس جمهور منتخب رفتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سومین روز کاری رئیس جمهور منتخب با دیدارهای متعددی همراه بود؛ علی طیب نیا وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی، علیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله شخصیت هایی بودند که امروز دوشنبه ۱۸ تیر به دیدار رئیس جمهور منتخب رفتند.

آرزوی موفقیت در عمل به وعده و شعارهای انتخاباتی

عزم من بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم است

محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز دوشنبه در دیدار با مسعود پزشکیان برای رئیس جمهور منتخب در عمل به وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی خود و خدمت به ملت شریف ایران اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

پزشکیان رئیس جمهور منتخب نیز در این دیدار از حمایت‌های بی‌دریغ و حضور و ابراز محبت عارف قدردانی کرد.

عزم من بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم است

عزم من بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم است

رئیس جمهور منتخب در دیدار با طیب‌نیا بر عزم خود برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم تاکید و از حضور و کمک‌های طیب‌نیا در کارزار انتخاباتی خود تشکر کرد.

علی طیب‌نیا وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی صبح امروز دوشنبه ۱۸ تیر با حضور در دفتر «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب، با وی دیدار و ضمن تبریک کسب رای اعتماد مردم، برای او در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات به خصوص بهبود وضعیت معیشتی مردم آرزوی موفقیت کرد.

دولت چهاردهم به ارتقای سلامت جامعه توجه دارد

عزم من بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم است

علیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی با حضور در دفتر مسعود پزشکیان، انتخاب وی به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

مرندی در این دیدار برای رئیس جمهور منتخب در جایگاه خدمت‌رسانی به مردم و همچنین پیشبرد اهداف نظام سلامت کشور آرزوی موفقیت کرد.

پزشکیان نیز بر توجه ویژه دولت چهاردهم به ارتقای سلامت جامعه به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های سند چشم اندازه توسعه کشور تاکید کرد.

یادآور می شود، مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر سال ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار شد و حدود ۵۰ درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند.

بر اساس نتایج نهایی اعلام شده از سوی وزارت کشور مسعود پزشکیان با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد.

کد خبر 1771925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha