مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری مهمتر از مرحله اول است/ برای شرکت در مسائل مهم تردید معنایی ندارد

آیت الله نورمفیدی این مرحله از انتخابات را مهمتر از مرحله اول خواند و گفت: در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری دایره انتخاب وسیعتر بود ولی الان دایره انتخاب محدودتر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز (جمعه ۱۵ تیر) پس از انداختن رای خود در شعبه اخذ رای در مسجد جامع گلشن گرگان گفت: شرکت در انتخابات از نظر شرعی، ملی، دینی، اسلامی و کشوری یک وظیفه است.

نماینده ولی فقیه در گلستان این مرحله از انتخابات را مهمتر از مرحله اول خواند و افزود: در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری دایره انتخاب وسیعتر بود ولی الان دایره انتخاب محدودتر شده است.

وی تاکید کرد: مردم در انتخابات فرد اصلح و کسی که بتواند مشکلات کشور و مشکلات داخلی و خارجی را حل کند، انتخاب کنند.

آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: مشکلات بیرونی هم در داخل اثر می گذارد و مشکلات داخلی هم در رابطه با ارتباطات ما اثرگذار است.

وی گفت: همه مردم سعی کنند کسی را انتخاب کنند که کشور ما را به آن قله ای که رهبر انقلاب اشاره کرده اند برساند.

نماینده ولی فقیه در گلستان در خصوص تردید عده ای برای شرکت در انتخابات، افزود: در مسائل مهم زندگی تردید معنا ندارد. در زندگی انسان برخی کارها مهم نیست و تاثیری در زندگی انسان ندارد ولی در مسائل مهم تردید معنایی ندارد و آنجا باید انسان تصمیم بگیرد.

وی گفت: این حضور ارتباط به انسان ندارد بلکه به جامعه و کشور ارتباط دارد و مردم باید تردید را کنار بگذارند و تصمیم بگیرند و رای بدهند و اصلح را انتخاب دهند و چون تاثیر در کلیت مسائل کشور دارد.

کد خبر 1771299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha